معرفی کیف پول سخت افزاری طرح سنگی با ویژگی‌های امنیتی

شرکت خدمات مالی «جک دورسی» که نام آن سال گذشته از Square به Block تغییر پیدا کرد، روی توسعه کیف پول سخت افزاری بیت کوین کار می‌کند و حالا نمونه اولیه آن به نمایش گذاشته شده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، «جسی دوروگوسکر» رهبر بخش سخت‌افزار Block به تازگی تصویری را در توییتر منتشر کرد که چندین دستگاه را نشان می‌دهد و ظاهرا تمام آن‌ها شامل حسگرهای اثرانگشت و درگاه‌ شارژ USB-C می‌شود.

در مورد تصویر به اشتراک گذاشته شده، همانطور که دورسی اشاره می‌کند، کیف پول سخت افزاری Block شبیه به گونه‌های مختلفی از «قطعات سنگی» مانند سنگ مرمر و گرانیت به نظر می‌رسد که ظاهر و شکل منحصر به فردی دارند. Block اخیرا در پست وبلاگ خود اشاره کرده بود که هر دو قابلیت بخشی از کیف پول سخت افزاری آن‌ها خواهد بود.

دورسی در ژوئن 2021 اشاره کرد بود که شرکت او روی کیف پول کریپتو کار می‌کند و از آن زمان تاکنون، جزئیات کمی در مورد آن منتشر شده است. همچنین به گفته این شرکت، کیف پول سخت افزاری تنها یک جز سیستم ذخیره‌سازی کریپتو آن‌ها محسوب می‌شود و یک برنامه موبایلی مربوطه نیز خواهد داشت.

«لیندسی گروسمن» رئیس بخش محصولات، بازاریابی و مشارکت کیف پول Block با ارسال بیانیه‌ای به ورج توضیح داد که این تصاویر نمونه‌های اولیه‌ای هستند که توسط آن‌ها برای بخش کیف پول سخت افزاری‌ مورد آزمایش قرار گرفته و شامل یک اپلیکیشن موبایل و مجموعه‌ای از ابزارهای بازیابی می‌شود. او همچنین توضیح داد که به زودی اطلاعات بیشتری درباره اکتشافات آینده این شرکت به اشتراک گذاشته خواهد شد.

همانطور که جک دورسی هنگام تغییر نام شرکت مالی خود به Block توضیح داده بود: «مهم نیست که چه تغییری داشته باشیم یا چگونه رشد کنیم، ما به ساخت ابزارهایی برای افزایش دسترسی به اقتصاد ادامه خواهیم داد.» به نظر می‌رسد مدیرعامل سابق توییتر تصمیم جدی درباره حضور در بازار کریپتو با Block گرفته است.

 

منبع: دیجیاتو

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

40  ⁄    =  5