پیش بینی قیمت سکه امروز ۱۷ فروردین ؛ جهش قیمت سکه در بازار شبانه

از نظر معامله گران افزایش قیمت سکه در روز گذشته در واقع به دنبال افزایش قیمت دلار در بازار ارز تهران اتفاق افتاد .این دسته از سکه بازان معتقدند که در صورتی که قیمت دلار امروز به بالای مرز 28 هزار تومان برود ، شانس شکست سطح مقاومتی 12 میلیون و 800 هزار تومان را خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، بازار سکه روز گذشته شاهد پیشروی قیمت سکه بود. این فلز زرد رنگ دیروز 130 هزار تومان بر ارزش خود افزود و بر روی 12 میلیون و 650 هزار تومان قرار گرفت. 

دلار ، بازار سکه را بهم ریخت

برخی از تحلیلگران بازار سکه معتقدند که در صورتی که قیمت سکه امروز در محدوده 12 میلیون و 800 هزار تومان قرار بگیرد همین امر می تواند زمینه ساز  انتظارات افزایشی در  بازار شود و به دنبال آن سفته بازان راهی بازار شوند.

از نظر معامله گران  افزایش قیمت سکه در روز گذشته در واقع به دنبال افزایش قیمت دلار در بازار ارز تهران اتفاق افتاد .این دسته از سکه بازان معتقدند که در صورتی که قیمت دلار امروز به بالای مرز 28 هزار تومان برود ، شانس شکست سطح مقاومتی 12 میلیون و 800 هزار تومان را خواهد داشت.

از طرفی هم روز گذشته  ارزش ذاتی سکه بالا  بود و همین عامل می تواند  قدرت معامله گران افزایشی را زیاد کند. .حباب سکه هم دیروز به محدوده یک درصدی رسید. کاهش حباب سکه هم می تواند زمینه ساز ورود معامله گران بلند مدت به بازار شود.

اما در معاملات پشت خطی  شب گذشته  معامله گران قیمت سکه را برای امروز  17 فروردین 1401  چگونه پیش بینی کرده اند؟

جهش چشمگیر قیمت سکه در بازار شبانه

قیمت سکه در  معاملات پشت خطی شب گذشته جهش چشمگیری را تجربه کرد و   با 12  میلیون و 705 هزار تومان معامله شد. این قیمت نسبت به معاملات پشت خطی دوشنبه شب 140  هزار تومان صعود را نشان می دهد .در معاملات پشت خطی دوشنبه شب قیمت سکه بر روی 12  میلیون  565  هزار تومان قرار داشت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

80  ⁄  8  =