مدیریت چک های صیادی در سامانه #۷۲۰* فراهم شد

با هدف تسهیل دسترسی مشتریان به خدمات مدیریت چک‌های صیادی، سامانه #720* به سامانه صیاد متصل شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از روابط عمومی بانک پاسارگاد، سامانه #720* بانک پاسارگاد (آنی ‌بانک پاسارگاد) با بهره‌گیری از تکنولوژی USSD راه‌اندازی شده است و مشترکین اپراتورهای مختلف از جمله: همراه‌اول، ایرانسل و رایتل می‌توانند از خدمات آن بهره‌مند شوند.

برای استفاده از این سامانه نیاز به نصب هیچ نرم‌افزاری بر روی گوشی تلفن همراه نیست و فقط با شماره‌گیری کد دستوری #720* بر روی تلفن همراه، بدون پرداخت هزینه‌‌ای می‌توان وارد منوی این برنامه شده و از قابلیت‌های متفاوت آن استفاده کرد.

برای دسترسی به بخش مدیریت چک‌های صیادی در سامانه آنی بانک پاسارگاد، کافی است کد دستوری #6*720* را در تلفن همراه خود شماره‌گیری کنید و بدین ترتیب امکان ثبت، تایید و انتقال چک‌های جدید را خواهید داشت.

گفتنی است پیش از این، دسترسی به سامانه صیاد و دریافت خدمات ثبت صدور، تأیید و انتقال چک از طریق دستگاه‌های خودپرداز، اینترنت‌بانک، موبایل‌بانک، اپلیکیشن‌های موبایلی و شعبه‌های بانک پاسارگاد امکان‌پذیر بود و با ایجاد زیرساخت‌های لازم این امکان در سامانه آنی بانک پاسارگاد نیز فراهم شده و در اختیار مخاطبین عزیز قرار گرفته است.

هم‌وطنان محترم می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت بانک‌ پاسارگاد به نشانی bpi.ir مراجعه و یا با مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی بانک پاسارگاد به شماره 82890-021 تماس حاصل فرمایند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  42  =  46