NFT مایک تایسون در بایننس راه‌اندازی شد

مایک تایسون، اسطوره بوکس، مجموعه خود با نام جعبه اسرارآمیز توکن غیرقابل معاوضه (Mystery Box NFT) تایسون را در NFT بایننس، بازار صرافی جهانی راه اندازی کرد و فروش آن از پنجم آوریل ۲۰۲۲ آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،تایسون جدیدترین فرد مشهور و ورزشکاری است که به توکن‌های غیرقابل معاوضه علاقه نشان داده و شروع به کاوش در این فضا کرده است.

اسطوره بوکس با پلتفرم پیشرو NFT همکاری خواهد کرد تا به مردم در سراسر جهان دسترسی به مجموعه عظیم متشکل از ۱۵هزار NFT را بدهند.

شرکت‌کنندگان در فروش می‌توانند NFT های جعبه اسرارآمیز را خریداری کنند. با شرکت در این ابتکار، طرفداران می‌توانند مالکیت تی‌شرت، دستکش، شورت ورزشی، وسایل گرم‌کننده و سایر کالاهای فیزیکی امضاء شده مایک تایسون را باز کنند.

علاوه بر این، آنان می‌توانند مالکیت NFT مایک تایسون منحصربه‌فرد و هرگز دیده نشده را که توسط هنریک آری، هنرمند بومی رمزارز مشهور جهان طراحی شده است، به دست آورند.

دسترسی و جوایز انحصاری

از دیگر موارد استفاده از جعبه اسرارآمیز توکن غیرقابل معاوضه (Mystery Box NFT) تایسون، جوایز انحصاری، دسترسی و اطلاعات مربوط به نسخه‌های متاورس و NFT آینده مایک تایسون است.

دارندگان NFT سه نسخه ویژه اضافی رایگان NFT دریافت خواهند کرد که ایردراپ آن اواخر امسال انجام خواهد شد. به زودی پس از پایان فروش اولیه، بازار ثانویه باز خواهد شد و خریداران می‌توانند پنج طرح مختلف را از آن خود کنند:

• طرح الماس (۱۵ NFT): کالاها با امضا مایک تایسون را باز می‌کند؛

• طرح پلاتین (۳۵ NFT): قفل کالاهای فیزیکی مایک تایسون را باز می‌کند؛

• طرح طلا (۱۹۵۰ NFT): قرعه‌کشی نسخه کلکسیونی ویژه NFT شماره سه توسط هنریک آری؛

• طرح نقره‌ای (۴۰۰۰ NFT): نسخه کلکسیونی ویژه NFT شماره دو ایجاد شده توسط هنریک آری و

• طرح برنز (۹۰۰۰ NFT): نسخه کلکسیونی ویژه شماره یک ایجاد شده توسط هنریک آری است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  4  =  2