آلت کوین ها لباس قرمز پوشیدند/ بازار اتریوم همچنان مثبت است

بررسی آخرین تحولات بازار رمزارزها

بیت کوین کانال 46000 دلار را هم از دست داد و وارد کانال 45000 دلار شده است. اتریوم هم در کانال 3400 دلار معامله می شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، بیت کوین نسبت به روز گذشته حدود یک درصد افت کرده و هم اکنون در حدود قیمت 45900 دلار معامله می شود. سرانجام امروز بازدهی هفتگی بیت کوین هم به محدوده منفی رسید و عدد منفی 2 درصد را نشان می دهد.

ارزش معاملات بیت کوین طی شبانه روز گذشته بیش از 28 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن هم 872 میلیارد دلار است.

با توجه به آمارهای موجود، فعلا بازار در انتظار آغاز یک فاز صعودی دیگر است. امروز Glassnode که از مراجع آماری بازار ارزهای دیجیتال است گزارش داده که حجم بیت کوین های خارج شده از صرافی ها به بیش از 96 هزار بیت کوین در ماه رسیده که چنین خروج بزرگی تنها در موارد معدودی در طول تاریخ دیده شده است.

خروج بیت کوین از صرافی ها عموما نوید دهنده رشد قیمت در آینده است که با توجه به خروج گسترده طی مدت اخیر، معامله گران هم در انتظار یک رشد قیمتی جدید هستند.

بازدهی هفتگی مثبت اتریوم

اتریوم نسبت به بیت کوین با افت کمتری مواجه شده و حدود 3 دهم درصد کاهش قیمت داشته است. بازدهی هفتگی اتریوم هم مثبت 4 درصد است. پادشاه آلت کوین ها در حال حاضر در حدود قیمت 3470 دلار معامله می شود.

ارزش معاملات اتریوم طی شبانه روز گذشته بیش از 15 میلیارد دلار بوده و ارزش تمام اتریوم های موجود، بیش از 417 میلیارد دلار است.

آلت کوین ها لباس قرمز پوشیدند

آلت کوین ها امروز اکثرا منفی هست. به جزهلیوم، اینترنت کامپیوتر، کاردانو، فایل کوین، دوج کوین و وی‌چین که مثبت هستند و البته رشد کمتر از 3 درصدی دارند، مابقی ارزهای موجود در فهرست 50 ارز برتر بازار با کاهش قیمت مواجه شده اند.

در این فهرست، بیشترین افت را ویوز داشته که قیمت آن 14 درصد افت کرده. تور چین، نیر پروتکل و ApeCoin هم امروز افت حدود 5 درصدی دارند و مابقی نمادها با افت کمتر از 4 درصد مواجه شده اند.

در عملکرد هفتگی هم Aave با رشد 38 درصدی فعلا بهترین نماد در فهرست 50 ارز برتر بازار بوده و پس از آن ویوز با رشد 34 درصدی قرار دارد. ApeCoin هم با افت 20 درصدی، بدترین عملکرد را در مقیاس هفتگی دارد.

امروز تیم تجزیه و تحلیل Santiment به عنوان یکی از منابع آماری بازار ارزهای دیجیتال گزارش داده که آلت کوین ها اخیرا رفتار متفاوتی در مقابل کاهش بیت کوین داشته اند و برخلاف همیشه که در زمان افت بیت کوین با کاهش قیمت مواجه می شدند، این بار عملکرد بهتری ثبت کرده اند.

افت ارزش معاملات به کمتر از 100 میلیارد دلار

ارزش بازار با افت حدود نیم درصدی نسبت به روز گذشته، به عدد 2.14 تریلیون دلار رسیده است. ارزش معاملات هم حدودا 10 درصد افت کرده و عدد 97 میلیارد دلار را نمایش می دهد.

ارزش معاملات دیفای 13 میلیارد دلار بوده و استیبل کوین ها هم 80 میلیارد دلار از ارزش معاملات را به خود اختصاص داده اند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

64  −    =  59