ایلان ماسک شبکه اجتماعی جدیدی راه اندازی می کند

ایلان ماسک، ثروتمندترین مرد جهان در چند روز اخیر در چندین توییت از شبکه اجتماعی توییتر انتقاد کرد. او برای دنبال کنندگان خود یک نظر سنجی گذاشت و آنان پرسید که آیا به نظر آنها توییتر اصول آزادی بیان را رعایت می‌کند یا خیر. او همچنین گفت که به طور جدی در حال فکر کردن به ساخت یک پلتفرم جدید است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، ایلان ماسک در چند روز اخیر از شبکه اجتماعی توییتر انتقاد کرد.او همچنین گفت که به طور جدی در حال فکر کردن به ساخت یک پلتفرم جدید است.

ماسک در تویتر خود نوشت: آزادی بیان یک اصل حیاتی برای ایجاد دموکراسی است. به عقیده شما توییتر به این اصل پایبند است؟ نتیجه این نظرسنجی بسیار مهم است پس در رای دادن دقت کنید.

در نتیجه این نظر سنجی از دو میلیون نفری که رای دادند ۷۰ درصد آنها گزینه خیر را انتخاب کردند.

به نقل از یورونیوز، توییتر نظری در این خصوص نداشت. این کمپانی در وبسایت خود نوشته است که دفاع از نظر کاربر و احترام به او از قواعد اصلی آنهاست.

توییتر پیش‌تر چندین کاربر خود را مسدود یا اکانت‌هایشان را به حالت تعلیق درآورد و این مساله باعث اعتراض کاربران شد. اما اگر ایلان ماسک بخواهد به عرصه شبکه‌های اجتماعی ورود پیدا کند با وجود پلتفرم‌های پرطرفداری مانند توییتر، تیک تاک، فیس‌بوک و اینستاگرام این عرصه اشباع خواهد بود.

در هر شبکه اجتماعی تعداد کاربران است که به آن ارزش می‌بخشد و باعث موفقیت آن می‌شود.

به گفته کارشناسان انجام چنین کاری چندان آسان نیست. ماه گذشته کمپانی دونالد ترامپ نیز شبکه اجتماعی Truth Social را راه اندازی کرد. اما ادامه کار و پیشرفت این پلتفرم‌ها مستلزم زمان و تلاش بسیاری است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  ×  2  =