با ترکیب جدید هیئت مدیره شاپرک آشنا شوید

ترکیب جدید هیئت مدیره شرکت شبکه الکترونیکی پرداخت کارت شاپرک در روزهای پایانی سال ۱۴۰۰ مشخص شدند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از روابط عمومی شاپرک، در پی برگزاری مجمع عمومی سالیانه شرکت شاپرک در ماه گذشته، نخستین جلسه هیات مدیره این شرکت برگزار و ترکیب جدید هیئت برای مدت دو سال به شرح زیر انتخاب شدند.

امیر هامونی، رییس هیئت مدیره

سیدمحمدحسین محمودی، نایب رییس هیئت مدیره

حمیدرضا احمدیان، عضو هیئت مدیره

ژان صیاد، عضو هیئت مدیره

حمیدرضا توسلی، عضو هیئت مدیره

همچنین آقای سید کاظم دهقان به عنوان مدیرعامل شرکت شاپرک (شبکه الکترونیکی پرداخت کارت) ابقا گردید.

امیرهامونی که چند ماهی است از فرابورس ایران جداشده و به شبکه بانکی کشور پیوسته به‌عنوان رئیس هیئت‌مدیره تعیین شد. او همچنین در آذرماه نیز به‌عنوان مدیرعامل بازار متشکل ارزی فعالیت خود را آغاز کرد.

همچنین سید محمدحسین محمودی نیز که ریاست اداره بانکداری شخصی بانک ملت را در کارنامه خود دارد نیز به‌عنوان نایب‌رئیس هیئت‌مدیره شاپرک معرفی‌شده است.

حمیدرضا احمدیان دیگر عضو هیئت‌مدیره جدید شاپرک است. او پیش‌ازاین نیز ریاست هیئت‌مدیره ناواکو و همچنین سمت مدیرکلی دفتر نوآوری و حمایت از سرمایه‌گذاری وزارت ICT را بر عهده داشته است.

دیگر عضو هیئت‌مدیره شاپرک ژان صیاد است. او که یکی از پیشکسوتان و قدیمی‌های صنعت فناوری‌های مالی ایران محسوب می‌شود ۱۲ سال سابقه مدیریت در شرکت داده‌ورزی سداد را دارد.

حمیدرضا توسلی دیگر عضو هیئت‌مدیره جدید شاپرک محسوب می‌شود. به نظر می‌رسد او که از بانک توسعه صادرات این مسئولیت را پذیرفته یکی از نزدیکان رئیس‌کل بانک مرکزی به شمار می‌آید که در بانک توسعه صادرات همراه صالح‌آبادی بوده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

6  ×    =  60