سندباد رقیبی جدی برای استارتاپ های اسنپ و تپسی

سامانه حمل‌و‌نقل سندباد جدید‌ترین برنامه‌ای است که وارد حوزه تاکسی‌های اینترنتی شده است. به نظر می‌رسد سندباد تمام سرویس‌های جابه‌جایی و پرداختی را که اسنپ و تپسی دارند را ارائه می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، تبلیغات سامانه حمل‌ونقل عمومی به نام سندباد این روزها در سطح شهر و تلویزیون زیاد دیده می‌شود. طوری‌که برخی کارشناسان این سامانه را رقیب جدید اسنپ و تپسی می‌دانند.

سامانه حمل‌و‌نقل سندباد جدید‌ترین برنامه‌ای است که وارد حوزه تاکسی‌های اینترنتی شده است. به نظر می‌رسد سندباد تمام سرویس‌های جابه‌جایی و پرداختی را که اسنپ و تپسی دارند را ارائه می‌دهد.

سندباد اعلام کرده است که این اپلیکیشن علاوه‌ بر حمل‌‌و‌نقل مسافر و ارسال بار، خدماتی از قبیل انتقال وجه، پرداخت قبوض، خرید شارژ و … را هم ارائه می‌دهد. همچنین قرار است که در آینده‌، تامین کالا و خدمات، پرداخت امن اینترنتی، غذا و رستوران، سوپرمارکت، گردشگری را به خدمات خود اضافه کند.

خدمات سندباد چیست؟

براساس ادعاهای اولیه سامانه سندباد پشتیبانی ۲۴‌ساعته سندباد این امکان را برای کاربر فراهم می‌کند تا در هر ساعت از شبانه‌روز، امکان درخواست سرویس حمل‌و‌نقل داشته باشند.

از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به تامین کالا و خدمات، پرداخت اینترنتی، خدمات رستوران و سوپرمارکت، خدمات گردشگری و مسیریاب اختصاصی اشاره کرد.

ثبت‌نام رانندگان سندباد کی آغاز می‌شود؟

سندباد رانندگان خود را بدون دریاف هیچ‌گونه هزینه‌ای ثبت‌نام می‌کند. طبق گفته سندباد در راستای حمایت از حقوق رانندگان و با آگاهی از نیازهای آن‌ها، بدون دریافت هزینه، رانندگان و خانواده‌شان را تحت پوشش بیمه ‌تامین اجتماعی قرار می‌دهد.

اپلیکیشن سندباد رانندگان و مشتریان هنوز منتشر نشده است. در سایت رسمی این سامانه حمل‌و‌نقل آمده که ثبت‌نام رانندگان سندباد از ۱۷ فروردین آغاز می‌شود.

نکته قابل توجه این است که با وجود حجم زیاد از تبلیغاتی که در تلویزیون از این سامانه در حال پخش است، هنوز اپلیکیشن آن ارائه نشده است. اما با توجه به خدماتی که قرار است سندباد ارائه دهد این امکان وجود دارد که به‌زودی این اپلیکیشن رقیب جدی و حتی جایگزین برنامه‌هایی مثل اسنپ و تپسی شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  2