افت محسوس ۴ دلاری قیمت نفت در بازارهای جهانی

قیمت شاخص نفت خام برنت دریای شمال امروز (۱۱ فروردین ماه) در بازارهای جهانی نسبت به اواخر هفته گذشته با ۴ دلار و ۱۲ سنت کاهش به ۱۰۸ دلار و ۶۰ سنت رسیده که نسبت به آخرین قیمت‌های معاملاتی روز گذشته ۴.۳۵ درصد کاهش را به خود دیده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، قیمت شاخص نفت خام برنت دریای شمال امروز (۱۱ فروردین ماه) در بازارهای جهانی نسبت به اواخر هفته گذشته با ۴ دلار و ۱۲ سنت کاهش به ۱۰۸ دلار و ۶۰ سنت رسیده که نسبت به آخرین قیمت‌های معاملاتی روز گذشته ۴.۳۵ درصد کاهش را به خود دیده است.

همچنین قیمت نفت وست تگزاس اینترمدیت در بازارهای جهانی با ۴ دلار و ۶۰ سنت افزایش به ۱۰۲ دلار و ۲۰ سنت در هر بشکه رسید که نسبت به آخرین قیمت‌های معاملاتی روز گذشته ۴.۸۸ درصد کاهش را به خود دیده است.

قیمت نفت برنت دریای شمال روز جاری نسبت به ۵ روز پیش با کاهش ۸.۳۹ درصد یا ۹ دلار و ۹۹ سنتی روبرو شده است، همچنین قیمت این محصول نسبت به ۲۰ روز پیش کاهشی ۱.۲۹ درصدی یا ۱ دلار و ۴۲ سنتی و نسبت به دو ماه پیش با افزایشی ۲۵.۷۱ درصدی یا ۲۲ دلار و ۳۰ سنتی روبرو شده است.

از طرف دیگر قیمت نفت وست تگزاس اینترمدیت روز جاری نسبت به ۵ روز پیش با کاهش ۸.۷۹ درصدی یا ۹ دلار و ۸۷ سنتی روبرو شده است، همچنین قیمت این محصول نسبت به ۲۰ روز پیش با کاهش ۲.۰۵ درصدی یا ۲ و ۱۴ سنتی و نسبت به دو ماه پیش با افزایش ۲۲.۲۸ درصدی یا ۱۸ دلار و۶۷ سنتی روبرو شده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

15  ⁄    =  3