اپلیکیشن های عجیب و غریب بدون کارایی!

همواره کاربران با جستجو در گوگل‌پلی و اپ‌استور به اپلیکیشن‌های عجیب برخورد می‌کنند که کارایی خاصی ندارند. اپ‌هایی که بیشتر برای تفریح و سرگرمی توسعه داده شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، تعدادی اپلیکیشن‌های عجیب در دنیای اینترنت وجود دارند که کاربران اینترنت را به دلیل کارایی عجیبشان متعجب می‌کند و برای همه سوال است که چرا مردم از آن‌ها استفاده می‌کنند و دقیقا برای چه هدفی ساخته شده‌اند.

با این حال برخی از این اپلیکیشن‌ها کاربردی عجیب دارند و به همین علت توانسته‌اند در فهرست عجیب‌ترین اپلیکیشن‌ها قرار بگیرند.

علاوه‌ بر اپلیکیشن‌های کاربردی مانند مسیریاب‌ها، موتورهای جستجو و … که تقریبا هر فرد دارای گوشی همراه از آن‌ها استفاده می‌کند، برخی اپلیکیشن‌ها نیز وجود دارند که هنوز دقیقا مشخص نیست که چرا ساخته شده‌اند و در ذهن توسعه‌دهندگان آن‌ها چه می‌گذرد؟!

اپلیکیشن هیچی (Nothing)

این اپلیکیشن برای لحظاتی که کاربران به ذهنی آرام نیاز دارند، ساخته شده است. چراکه به محض بازکردن این برنامه، یک صفحه خالی روی گوشی موبایل نمایش داده می‌شود که تمام اعلان‌ها را مخفی می‌کند. با این حال، یک کد مخفی وجود دارد که می‌توان با واردکردن آن در اپلیکیشن برخی کارها را انجام داد.

Wakie

کاربران به کمک این برنامه می‌توانند به صورت تصادفی به یک شخص دیگر در سراسر دنیا متصل شوند و با آن‌ها صحبت کنند. آنچه این برنامه را عجیب و غریب می‌کند آن است که این برنامه ابتدا به این صورت نوشته شده بود که کاربر یک ساعت را تنظیم و در زمانی مشخص تماسی را از یک فرد غریبه دریافت می‌کند.

برنامه‌ای برای تولید باد Blower

به نظر می‌رسد که از گوشی تلفن همراه امکان تولید باد وجود نداشته باشد. اما با استفاده از این اپلیکیشن می‌توان از اسپیکر آیفون باد تولید کرد! در واقع این برنامه فرکانس‌هایی را تولید می‌کند که باعث تکان خوردن اسپیکر و تولید باد می‌شود. در نهایت از این باد می‌توان برای خاموش کردن شمع یا مصارف این‌چنینی استفاده کرد.

با تمام این ویژگی‌ها، اما این برنامه تنها برای iOS در دسترس است و برای آن باید ۱.۹۹ دلار پرداخت کرد.

اپلیکیشن جستجوی کوسه‌ها در اقیانوس

این برنامه یکی از اپلیکیشن‌های عجیب دیگر است که نه‌تنها الگوهای حرکتی کوسه‌ها در آب‌ها را نمایان می‌کند، بلکه اطلاعات علمی بسیار خوبی هم به کاربران می‌دهد. اگر به جانورشناسی علاقه داشته باشید حتما از این اپ لذت می‌برید.

همچنین، اپلیکیشن‌های مشابهی با Shark Tracker هم در فروشگاه‌های اپلیکیشن وجود دارند. به طور مثال Blitzortung اپلیکیشنی است که به طور تخصصی برای ردیابی رعد و برق در سراسر دنیا طراحی شده است.

برنامه‌ای برای ترجمه گریه نوزاد

معمولا افزادی که دارای فرزندان کوچک هستند، نمی‌توانند معنی گریه کودک خود را تشخیص دهند. به همین خاطر اپلیکیشنی طراحی شده که هنگام استفاده از این برنامه، اگر گوشی را به سمت نوزادی که در حال گریه کردن است بگیرند، دقیقاً متوجه می‌شود که چرا گریه می‌کند!

یک میلیون دلار بشمرید!

این یکی از برنامه‌های جدید و عجیب برای سیستم عامل‌های IOS است که به جز اجازه دادن برای حساب کردن یک میلیون دلار، فعالیت دیگری نمی‌کند. این اپلیکیشن عجیب برای افرادی مناسب است که می‌خواهند روندی که ثروتمندان هنگام حساب کردن پول خود به دست می‌آورند احساس کنند.

این شش اپلیکیشن، تنها تعداد محدودی از اپلیکیشن‌های عجیب و غریب بود که در دنیای اینترنت یافت می‌شوند. با وجود اینکه این برنامه‌ها بیشتر برای سرگرمی تولید شده‌اند، اما استفاده از آن‌ها می‌تواند اطلاعات کاربردی و زیادی را به کاربران منتقل کند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1  ×  4  =