آشنایی با گوشی جدید سامسونگ مجهز به فناوری ۵G

پس از گذشت تقریبا یک سال از رونمایی گلکسی A۵۲، سامسونگ عضوی جدید تحت عنوان گلکسی A۵۳ را به خانواده گوشی‌های میان‌رده خود اضافه کرد. محصولی که از فناوری ۵G و نسل جدید پردازنده‌های ۵ نانومتری اگزینوس بهره می‌برد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، در خصوص مشخصات این گوشی باید گفت که گلکسی A۵۳ مجهز به نمایشگر ۵/ ۶ اینچی امولد و با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی عرضه خواهد شد.

دوربین این گوشی نیز با به‌روزرسانی‌هایی همراه بوده و جزو مدل‌های پیشرفته این خانواده محسوب می‌شود.

در گلکسی A۵۳ از دوربین چهارگانه استفاده شده که یک سنسور ۶۴ مگاپیکسلی اصلی با قابلیت لرزش‌گیر اپتیکال، یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی اولتراواید و دو سنسور ۵ مگاپیکسلی عمق و ماکرو را در خود جای داده است.

توان پردازشی دستگاه نیز از طریق پردازنده ۵ نانومتری هشت هسته‌ای اگزینوس ۱۲۸۰ تامین می‌شود که می‌تواند عملکرد دوربین گوشی را نیز به‌طور قابل‌توجهی ارتقا دهد.

گلکسی A۵۳ به لطف این پردازنده قادر است ۱۲ فریم را در هم ترکیب کرده و یک عکس واحد را ارائه دهد. همچنین این گوشی از قابلیت تنظیم نرخ فریم ضبط ویدئو برای افزایش کیفیت فیلم‌ها بهره می‌برد.

این شرکت کره‌ای مدعی شد که این پردازنده جدید، افزایش ۴۳ درصدی عملکرد پردازشگر گرافیکی و همچنین بهبود ۳۱درصدی پردازش‌های مبتنی بر هوش مصنوعی را به دنبال خواهد داشت.

باتری این گوشی از شارژ سریع سیمی ۲۵واتی پشتیبانی می‌کند، اما خبری از فناوری شارژ بی‌سیم در این گوشی نیست.

حافظه رم این گوشی برابر با ۶ گیگابایت عنوان شده و به گفته سامسونگ، نسخه مجهز به حافظه ۱۲۸گیگابایتی با قیمت ۴۴۹ دلار وارد بازار خواهد شد؛ این یعنی ارزان‌تر از نسل سوم آی‌فون SE که با قیمت ۴۷۹ دلار به فروش می‌رسد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  +    =  18