پیش بینی قیمت دلار از مسیر برجام | چالش جدید در بازار دلار /معامله گران محتاط شدند

 درخواست روسیه از آمریکا درباره برجام به یک چالش جدید در وین تبدیل شده اما معامله گران قیمت دلار را برای امروز 23 اسفند 1400 چگونه پیش بینی کرده اند؟

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، از روز جمعه هفته گذشته خبر توقف مذاکرات وین در بازار ارز تهران سایه انداخته است این خبر اگر چه از سوی مقامات ایرانی و خارجی به عنوان یک تنفس موقت و معمولی تعبیر می شود اما  معامله گران دلار از آن به عنوان یک چالش بزرگ یاد می کنند. آنها تصور می کنند با درخواست جدید  روسیه، مذاکرات به یک هسته سخت رسیده است. با این وجود قیمت دلار روز گذشته به سمت جلو حرکت کرد و با 110 تومان رشد بر روی 26 هزار و 350 تومان قرار گرفت.

پیش بینی قیمت سکه در آخرین دوشنبه سال 1400

برخی از معامله گران در پی برجسته کردن توافقی بدون حضور روسیه با آمریکا  بودند ولی به نظر می رسد که احتیاط در سمت فروشندگان ارزی کمی بیشتر شده است و دشوار است که دلار به راحتی به زیر مرز ۲۶ هزار تومانی بازگردد.

اما معامله گران قیمت دلار را برای امروز 23 اسفند 1400 چگونه پیش بینی کرده اند؟ 

پیش بینی قیمت دلار از مسیر قیمت درهم

قیمت درهم در معاملات پشت خطی شب گذشته با 7 هزار  165 تومان معامله شد که نسبت به قیمت معاملات نقدی روز گذشته 5 تومان بالاتر بود. بنابراین از مسیر قیمت درهم ، نرخ دلار  امروز  صعودی است.

پیش بینی قیمت دلار از مسیر بازار فردایی

قیمت دلار فردایی در معاملات پشت خطی دیشب  با 26 هزار و 420 تومان معامله شد.  این قیمت نسبت به قیمت دلار در معاملات پشت خطی شنبه شب 470 تومان پیشروی کرده بود. قیمت دلار در معاملات پشت خطی  شنبه شب  بر روی 26 هزارو 420 تومان قرار داشت. بنابراین پیش بینی قیمت دلار از مسیر بازار فردایی افزایشی است.

پیش بینی قیمت دلار از کانال هرات

در معاملات پشت خطی دلار هرات دیشب با 25 هزار و 430  تومان معامله شد که نسبت به قیمت شنبه شب 410 تومان بالا رفته بود. شنبه شب در معاملات پشت خطی قیمت دلار  بر روی 25 هزار و 20 تومان قرار داشت. بدین ترتیب در بازار هرات معامله گران به استقبال افزایش قیمت دلار  رفتند. در واقع معامله گران دلار پیش بینی کردند که قیمت دلار در بازار ارز امروز  دوشنبه 23 اسفند  رشد  می کند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  ⁄  3  =