افزایش قیمت دلار/ عبور سکه از مرز ۱۲.۴میلیون تومان

قیمت طلا، سکه و دلار امروز ۱۴۰۰/۱٢/۲۲

قیمت دلار از روز گذشته نوساناتی افزایشی و در ادامه کاهشی داشت. امروز روند قیمتی نسبت به آخرین معاملات فردایی روز گذشته، افزایشی است اما از شدت آن کاسته شده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، بازار دلار، طلا و سکه، امروز ۲۲ اسفند نوساناتی دارد. قیمت دلار روز گذشته روند افزایشی و در ادامه کاهشی داشت. امروز امروز برخی کانال‌ها، قیمت دلار در بازار آزاد را، بین ۲۶ هزار و ۱۲۰ تا ۲۶ هزار و ۱۸۰ تومان اعلام می‌کنند.

قیمت دلار فردایی نیز در محدود ۲۶ هزار ۲۰۰ تا ۲۶ هزار و ۳۳۰ تومان در نوسان است و به تدریج به سمت قیمت‌های بالاتر رفته. روز گذشته، آغاز معاملات دلار ۲۶,۴۰۰ تومان بود. کف قیمت دلار هم ۲۵ هزار و ۹۳۰ و سقف آن ۲۶ هزار و ۴۰۰ تومان اعلام شد.

نوسانات قیمت طلا و سکه

در بازار طلا و سکه نیز امروز نوساناتی وجود دارد. قیمت طلا در لحظه تنظیم این خبر افزایشی است و به ۱ میلیون و ۲۳۴ هزار و ۳۵۴ تومان رسیده است. این رقم نسب به بیشترین نرخ دیروز کمتر است.

قیمت سکه طرح جدید نیز اکنون روند افزایشی دارد و ۱۲ میلیون و ۴۳۰ هزار تومان ثبت شده است. سکه طرح قدیم نیز بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران در لحظه تنظیم این خبر افزایشی است و با نرخ ۱۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان معامله می‌شود.

این در حالی است که قیمت اونس اکنون روند نزولی دارد و به قیمت ۱۹۸۷٫۹۹ دلار رسیده است.

اکنون بازارهای دلار، طلا و سکه روند افزایشی دارند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1  +  3  =