خودپردازهای بانک دی به سامانه صیاد متصل شد

بانک دی در راستای گسترش و سهولت دسترسی مشتریان به خدمات سامانه صیاد (پیچک) به جمع بانک‌های ارائه‌دهنده خدمات سامانه صیاد بر روی ماشین‌های بانکی خود پیوست.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از روابط‌عمومی بانک دی، با اتصال ماشین‌های بانکی بانک دی به سامانه صیاد، دریافت خدمات ثبت، تأیید و انتقال چک‌های جدید بانک دی برای دارندگان کارت‌های این بانک بر روی تمامی ماشین‌های بانکی دی (خودپرداز، خودگردان، کیوسک و کش‌لس) فراهم شده است.

همچنین تأیید و انتقال چک‌های جدید تمامی بانک‌ها برای دارندگان کارت بانک دی بر روی ماشین‌های بانکی این بانک امکان‌پذیر است.

پیش از این، دسترسی به سامانه صیاد و دریافت خدمات ثبت صدور، تأیید و انتقال چک از طریق دی‌نت (اینترنت بانک)، دی‌جت (موبایل بانک) و شعب بانک‌ دی امکان‌پذیر بود.

یادآور می‌شود براساس «قانون اصلاح قانون صدور چک»، چک‌های جدید صیادی که ظاهر متفاوت از چک‌های قدیمی دارند و حاوی عبارت «کارسازی این چک منوط به ثبت صدور، دریافت و انتقال آن در سامانه صیاد است» هستند، در زمان صدور باید در سامانه صیاد نیز ثبت شوند. ذینفعان این چک‌ها نیز علاوه بر دریافت برگ چک باید تأیید دریافت چک را در سامانه صیاد ثبت کنند.

گفتنی است، در صورت عدم ثبت سیستمی چک در سامانه صیاد توسط صادرکننده و تأیید دریافت آن توسط ذی‌نفع، بانک امکان پرداخت وجه چک به ذی‌نفع را نخواهد داشت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

87  −    =  83