یکتانت ۷۰ درصد سهام ایران سامانه را خرید

یکتانت و ایران سامانه، دو سرویس فعال در حوزه تبلیغات آنلاین و تخصصی تحت وب، در نشست آنلاین خبری امروز اعلام کردند ۷۰ درصد سهام ایران سامانه به یکتانت تعلق گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، شرکت یکتانت با ارزش‌گذاری ۱۸ میلیاردی ۷۰ درصد از سهام شرکت ایران سامانه را به‌صورت نقدی خریداری کرده است.

به همین منظور امروز مورخ ۱۵ اسفند یک نشست خبری با حضور سینا مومنی مدیرعامل یکتانت، عادل خالقی بنیان‌گذار ایران سامانه، مهدی دانا مدیر کسب‌وکار ایران سامانه، برگزار شد. همچنین در یک پنل به مدیریت رضا جمیلی پیرامون علل این همکاری صحبت شد.

خالقی بنیانگذار و رئیس هیات مدیره ایران سامانه درباره این همکاری توضیح داد: این سرمایه‌گذاری در حقیقت برای بهره‌برداری بیشتر از ظرفیت‌هاست.

این هم‌افزایی منجر به افزایش ظرفیت و به ثمر نشستن فعالیت‌های آتی دو مجموعه خواهد شد.

رئیس هیات مدیره ایران سامانه می‌گوید: مسیر ایران سامانه در حقیقت همان مسیر قبلی است. اما مجموعه‌ای از فرصت‌ها با این همکاری به وجود می‌آید. تا هدف ایران سامانه که ارائه خدمات به وب‌سایت‌هاست، در این مسیر ارتقا پبدا می‌کند.

محمدمهدی دانا، مدیر کسب‌وکار ایران سامانه نیز یکی از تاثیرات سرمایه‌گذاری را ورود به حوزه‌های جدید می‌داند: ما در ایران سامانه به ۷۰۰ وب‌سایت مطرح سرویس‌های نرم‌افزار خبری، پشتیبانی و هاستینگ ارائه می‌دهیم.

دانا روند همکاری سرمایه‌گذارانه یکتانت و ایران سامانه را مثبت می‌داند و ادامه داد: با شکل همکاری جدید در این مجموعه و از طریق دیتا و تجربیات مبادله شده بین ما افزایش درآمد برای هر دو کسب‌وکار رخ می‌دهد و دانش یکتانت می‌تواند در این امر به ایران سامانه و کسب‌وکارهای مرتبط‌شان کمک کند.

تاثیر طرح صیانت در یکتانت

سینا مؤمنی، مدیرعامل یکتانت درباه تاثیر طرح صیانت بر روی این پلتفرم عنوان کرد: طرح صیانت بدون شک بر روی تمامی کسب‌وکارها تاثیر منفی می‌گذارد. چرا که موج ناامیدی در بین کسانی که قصد دارند و تلاش می‌کنند تا فضا را بهتر کنند به وضوح دیده می‌شود.

او همچنین گفت: یکی چالش‌های که یکتانت در رابطه با طرح صیانت با آن روبه روست موج مهاجرت نیروهای متخصص است. همانطور که این طرح باعث افزایش مهاجرت افراد زیادی از جامعه شده است.

طبق گفته مدیرعامل یکتانت هدف یکتانت از سرمایه‌گذاری تبدیل شدن به مقصد دیجیتال مارکتینگ ایران است. در این مسیر، روی شرکت‌های مختلفی از جمله نوین هاب (دستیار هوشمند مدیریت شبکه‌های اجتماعی)، کار دات آی آر (وب‌سایت اطلاع‌رسانی در حوزه خودرو) و… سرمایه‌گذاری کرده است. این شرکت در تازه‌ترین اقدام خود، بخشی از سهام ایران سامانه را خریداری کرد و به مالکیت خود درآورده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

47  −  41  =