ارائه خدمات چک‌ های صیادی بر روی خودپردازها و کیوسک ‌های بانک رفاه

با هدف بهبود کیفیت خدمت‌رسانی به مشتریان و تکمیل سبد خدماتی کارت، ارائه پنج خدمت از خدمات پرکاربرد در فرایند مدیریت چک بر روی خودپردازها و کیوسک‌های بانک رفاه کارگران عملیاتی شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، خدمات “ثبت چک توسط صادرکننده چک”، “تأیید و یا رد چک توسط گیرنده‌”، “انتقال چک توسط دارنده چک”، “استعلام چک توسط دریافت‌کننده” و “استعلام چک توسط صادرکننده”، خدمات پرکاربرد در فرایند مدیریت چک هستند که ارائه آنها بر روی تمامی پایانه‌های خودپرداز و کیوسک‌های بانک رفاه کارگران عملیاتی شده است.

براساس این گزارش، در حال حاضر به دلیل عدم ارسال کد ملی مربوط به کارت‌های شتابی به خودپرداز یا کیوسک‌های بانک رفاه از شبکه شتاب، امکان ارائه این خدمت به دارندگان کارت‌های شتابی بر روی خودپردازهای بانک رفاه میسر نبوده و تنها دارندگان کارت بانک رفاه کارگران قادر به استفاده از آن هستند.

لازم به ذکر است، مشتریان (دارندگان کارت بانک رفاه) می‌توانند با مراجعه به خودپرداز‌های این بانک از طریق منوی “سایر خدمات / خدمات چک” از خدمات سامانه مذکور بهره‌مند شوند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1  +  4  =