سرمایه گذاری سونی در متاورس/ رونمایی از «هدست» واقعیت‌ مجازی

شرکت‌هایی مانند سونی ممکن است مشتریانی را در متاورس جذب کنند که به دنبال هدستی هستند که به بازی‌هایی که در گذشته روی کنسول‌های پلی‌استیشن خود داشتند، متصل و اجرا کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، سونی روز سه‌شنبه از هدست واقعیت مجازی PlayStation VR2 خود رونمایی کرد.

به نظر می‌رسد رقابت در فضای VR همچنان داغ شده است. به عنوان مثال، متا، شرکت مادر فیسبوک، 10 میلیارد دلار برای سال آینده اختصاص داده است تا بر روی متاورس متمرکز شود.

متاورس، دنیای دیجیتالی است که این شرکت امیدوار است مردم با استفاده از هدست 299 دلاری Meta Quest 2 خود، کار و بازی کنند. اما شرکت‌هایی مانند سونی ممکن است مشتریانی را جذب کنند که به دنبال هدستی هستند که به بازی‌هایی که در گذشته روی کنسول‌های پلی‌استیشن خود داشتند، متصل و اجرا کند.

ویژگی هدست واقعیت مجازی سونی

برای مثال، هدست واقعیت مجازی سونی برای اجرا به پلی استیشن نیاز دارد، در حالی که هدست ۲۹۹ دلاری Meta Quest 2 می‌تواند برای برنامه‌های بازی پرمصرف به رایانه متصل شود یا برای کارهایی که فشرده‌تر هستند، می‌توانند بدون سیم استفاده شود.

سونی هنوز قیمت این هدست را اعلام نکرده است، اما به نظر می رسد شبیه به Meta Quest 2 باشد و مانند هدست فیس بوک، دارای دو کنترل است که برای پیمایش در VR استفاده می کنید.

طبق گزارش ها، انتظار می رود اپل در سال آینده یک هدست واقعیت مجازی عرضه کند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

52  −    =  45