دریافت وام ۵ میلیارد تومانی بومی سازی تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری+جزئیات

شرکت ارتباطات زیرساخت با اعلام تمدید فراخوان استفاده از تسهیلات وام وجوه اداره شده، از اعطای تسهیلات ۵ میلیارد تومانی به بومی سازی تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، فراخوان اعطای تسهیلات از محل وام وجوه اداره شده شرکت ارتباطات زیرساخت در راستای توانمندسازی و توسعه مشارکت بخش غیردولتی در فعالیت‌های اصلی این شرکت، اعلام شده است.

اولویت اعطای تسهیلات شامل بومی سازی تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری، سامانه‌های پایش تجهیزات، شبکه، سیستم‌های مدیریت ترافیک و امنیت، حمایت از رویدادها با هدف توسعه و گسترش کسب و کار شرکت زیرساخت، سیستم‌های مدیریت ترافیک و مدیریت شبکه و امنیت و نیز تحقیقات در زمینه تولید و تعمیر تجهیزات و کالیبراسیون تجهیزات اندازه گیری می‌شود.

میزان این تسهیلات تا سقف ۵۰ میلیارد ریال و با نرخ تسهیلات حداکثر ۸ درصد و با دوره بازپرداخت تا ۳۶ ماه است و برای آن دوره تنفس ۱۲ ماهه اعلام شده است.

شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرده که با استناد مفاد قوانین مرتبط در قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و آئین‌نامه اجرایی آن، تسهیلات وام وجوه اداره شده را متناسب با طرح پیشنهادی بخش غیردولتی و حسب اولویت‌ها، مقررات مندرج در سند «دستورالعمل اعطای وام وجوه اداره‌شده شرکت ارتباطات زیرساخت» مندرج‌در وب‌سایت این شرکت به واجدین شرایط پرداخت می‌کند.

ثبت نام در این فراخوان تا پایان وقت اداری ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۰ تمدید شده است.

متقاضیان باید مستندات مرتبط با طرح پیشنهادی خود را به دبیرخانه شرکت ارتباطات زیرساخت «کارگروه وام وجوه اداره شده» تحویل دهند.

جزئیات بیشتر در سایت شرکت ارتباطات زیرساخت قرار دارد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

56  ⁄  56  =