رشد ۲۱درصدی سودخالص تاپ/ بزرگترین شرکت پرداخت از لحاظ مانده دارایی

در شش ماهه نخست سال جاری ثبت شد

بررسی عملکرد مالی تاپ نشان می دهد این شرکت توانسته در حوزه عملیاتی و غیر عملیاتی در شش ماهه نخست سال جاری سود خالص خود را حدود 21 درصد نسبت به سال قبل افزایش دهد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، شرکت تجارت الکترونيک پارسيان(تاپ) با نام تجارت الکترونيک ايرانيان در تاريخ 1379/02/18 به‌صورت شرکت سهامی خاص تأسيس و طی شماره 164214 مورخ 1379/04/8 در اداره ثبت شرکت‌ها و مالکيت صنعتی تهران ثبت و فعاليت گسترده خود را در زمينه ايجاد و توسعه شبكه‌های پرداخت الكترونيكی در كشور آغاز نموده است.

بخش عمده‏ ای از سهام شرکت متعلق به شرکت گروه داده ‏پردازی بانک پارسیان از شرکت ‏های وابسته به بانک پارسیان است.

بررسی عملکرد مالی تاپ نشان می دهد، این شرکت به لحاظ مانده دارایی بزرگ‌ترین شرکت پرداخت در میان شرکت‌های مورد بررسی است.

تجارت الکترونیک پارسیان، با ثبت رشد 49 درصدی درآمدها بیشترین نرخ رشد را در میان شرکت‌های پرداخت مورد بررسی داشته است.

هرچند که با افزایش 53 درصدی بهای تمام شده از شیرینی آن کاسته شده است؛ با این وجود سود ناخالص شرکت در شش ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشد 27 درصدی همراه شده است.

در حوزه سایر درآمدها نکته قابل توجه دیگر در مورد تجارت الکترونیک پارسیان سهم بالای این شرکت در حوزه سرمایه‌گذاری‌هاست که عمدتاً در صنایع مبتنی بر فناوری اطلاعات انجام شده است.

عملکرد مطلوب و قابل قبول شرکت در حوزه عملیاتی و غیر عملیاتی موجب شده تا شرکت در شش ماهه نخست سال جاری سود خالص خود را حدود 21 درصد نسبت به سال قبل افزایش دهد.

عملکرد مالی تاپ

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1  ×    =  2