سهم ۴۰ درصدی بانک ملی از پرداخت وام ازدواج

آمارها نشان می دهد بانک ملی ایران با تدابیر مناسب به تنهایی بیش از 40 درصد از تقاضاهای تسهیلات ازدواج را در کشور پرداخت کرده است و توانسته جایگاه نخست و بیشترین سهم از کل تسهیلات پرداخت شده قرض الحسنه ازدواج را در کشور کسب نماید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک با تخصیص اعتبار از ابتدای سال 90 تا پایان دی ماه امسال (1400) تعداد 10 میلیون و 300 هزار و 941 فقره تسهیلات قرض الحسنه به ارزش بیش از 670 هزار میلیارد ریال در راه ازدواج، ایجاد فرصت های اشتغالزایی، رفع احتیاجات ضروری، کمک به سیل و زلزله زدگان، رفع مشکلات اشتغال جوانان، تعمیر مسکن روستایی، خوداشتغالی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی، کمک به ستاد دیه و … پرداخت کرده است که خود گویای فعالیت های مهم بانک در حوزه مسئولیت های اجتماعی است.

بانک ملی ایران طی این مدت با تاکید بر رسالت اجتماعی خود با یک برنامه‌ریزی دقیق و منسجم با اعطای تسهیلات قرض الحسنه نظیر ازدواج، خوداشتغالی، تعمیر مسکن، ستاد دیه، رفع احتیاجات ضروری، درمان بیماری، تحصیل و … نسبت به خدمت رسانی به آحاد مردم گام های مهم و اساسی برداشته است و خوشبختانه در طول این سال ها همواره موفق عمل کرده است.

بانک ملی ایران در اجرای تکالیف قانونی مربوط به تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و به منظور تسریع و تسهیل اعطای قرض‌الحسنه برای ازدواج جوانان، همواره خود را متعهد به همکاری حداکثری با متقاضیان تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج می‌داند و به صورت ویژه طی سنوات گذشته، تلاش‌های این بانک در این خصوص نمود ویژه‌ای داشته است به نحوی که علی‌رغم افزایش مبلغ تسهیلات یاد شده در فاصله زمانی سال های ۱۳۹۵ تا ۱۳۹9، تعداد تسهیلات پرداختی افزایش چشمگیر و تعداد متقاضیان در انتظار أخذ تسهیلات ازدواج در این دوره زمانی به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

همچنین این بانک با تخصیص اعتبار از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه تعداد 270 هزار و 140 فقره تسهیلات قرض الحسنه به ارزش حدود 200 هزار میلیارد ریال در راه توسعه و آبادانی مناطق محروم پرداخت کرده است.

آمارها نشان می دهد بانک ملی ایران با تدابیر مناسب به تنهایی بیش از 40 درصد از تقاضاهای تسهیلات ازدواج را در کشور پرداخت کرده است و توانسته جایگاه نخست و بیشترین سهم از کل تسهیلات پرداخت شده قرض الحسنه ازدواج را در کشور کسب نماید.

یادآور می شود بانک ملی ایران از ابتدای امسال تاپایان دی ماه بیش از 173 هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج به حدود 198 هزار نفر اعطا کرده است که این میزان نسبت به مبلغ تسهیلات مشابه اعطایی در سال قبل رشد قابل توجهی داشته است.

بانک ملی ایران از بدو تاسیس تاکنون به‌عنوان نماد شایسته‌ای از اجرای مسئولیت‌های اجتماعی در کشور مطرح شده و با معاش و معیشت مردم پیوندی عمیق دارد. مفهوم مسئولیت اجتماعی یکی از اصول بنیادین نظام مدیریتی بانک ملی ایران است که با فعالیت در امور مسئولیت های اجتماعی در سال های اخیر زمینه‌ساز محرومیت زدایی در کشور شده است.

بانک ملی ایران تاکنون با نگاهی به آینده‌، در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود در مسیر توان‌افزایی مناطق محروم و کم برخوردار و کمک به تأمین هزینه‌های مالی در بخش‌های مختلف جامعه پیشتاز بوده است و همواره تلاش می کند در راستای اسناد بالادستی و همسو با برنامه های دولت خدمتگزار

و سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی با نیل به اجرای مسئولیت های اجتماعی، خدمت رسانی به آحاد جامعه، کمک به اشتغالزایی و حمایت از اقشار محروم و آسیب پذیر کشور را در اولویت برنامه های خود قرار دهد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  +  3  =