جاماندگان سود سهام عدالت بخوانند/ هر چه سریعتر شبای بانکی خود را اصلاح کنید

شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) با انتشار اطلاعیه‌ای از جاماندگان سود سهام عدالت در خواست کرد هر چه سریعتر شماره شبای بانکی خود را اصلاح کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) با انتشار اطلاعیه‌ای از مشمولان سهام عدالتی که موفق به دریافت سود سهام سال 1398 خود نشده‌اند، در خواست کرد هر چه سریعتر شماره شبای بانکی خود را اصلاح کنند.

در این اطلاعیه آمده است: افرادی که تاکنون سود سهام عدالت خود را دریافت نکرده اند، می‌توانند از دو طریق شماره شبای معتبر را در سامانه‌های شرکت سپرده‌گذاری مرکزی ثبت و سود سهام خود را دریافت کنند.
ثبت نام و احراز هویت در سامانه جامع اطلاعات مشتریان (sejam.ir) و درج شماره شبای معتبر در سایت sahamedalat.ir، دو روشی است که مشمولان سهام عدالت می‌توانند شماره شبای بانکی خود را اصلاح کنند.

همچنین شماره شبای نامعتبر، مسدود، راکد، مشترک (دو امضاء)، ارزی و بلندمدت از جمله مهم‌ترین دلایلی است که برخی از سهامداران نتوانستند سود سال 1398 خود را دریافت کنند.

در این زمینه همه سهامداران سهام عدالت می‌توانند با مراجعه به سامانه سجام یا سایت سهام عدالت از وجود شماره شبا معتبر خود نزد شرکت سپرده گذاری مرکزی اطمینان حاصل کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

24  ⁄    =  3