وضعیت پرداخت وام بدون ضامن در بانک‌ها از زبان خاندوزی

وزیر اقتصاد و دارایی در توییتی گفت: گفت: بر اساس گزارش بانک‌های دولتی، طی سه هفته اخیر بیش از ۶۵ هزار نفر بدون ضامن از وام‌های خرد استفاده کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، وزیر اقتصاد در توییتی به وام‌های بدون ضامن اشاره کرد و از ادامه پرداخت این وام‌ها خبر داد.

خاندوزی در این توییت گفت: بر اساس گزارش بانک‌های دولتی، طی سه هفته اخیر بیش از ۶۵ هزار نفر ⁧ بدون ضامن⁩ از وام‌های خرد استفاده کرده‌اند.

بیش از دو هفته است که پرداخت وام‌های بدون ضامن در کشور آغاز شده است. بر این اساس، وام‌های زیر ١٠٠میلیون تومان بدون ضامن پرداخت می‌شود. البته توجه داشته باشید که همه افراد نمی‌توانند وام بدون ضامن دریافت کنند.

شاغلان، بازنشستگان و مستمری‌بگیران دستگاه‌های دولتی، شرکت‌های معتبر بخش خصوصی که حقوقشان در بانک‌های زیرمجموعه وزارت اقتصاد پرداخت می‌شود و شاغلان و بازنشستگان نهادی عمومی غیردولتی، می‌توانند با مراجعه به بانک تسهیلات مورد نظر را تا سقف ١٠٠میلیون تومان بدون ضامن دریافت کنند.

شرایط پرداخت وام بدون ضامن نیز متفاوت است و بستگی دارد که چه قدر وام بخواهید. مثلا اگر وامی میخواهید آن را دریافت کنید تا سقف ۵٠میلیون تومان باشد میتوانید با ارائه نامه کسر از حقوق وام بگیرید و به چیز دیگری نیاز نیست. اما اگر متقاضی تسهیلات بیش از ۵٠میلیوم باشید، باید علاوه بر ارائه نامه کسر از حقوق، اقدام به تهیه چک یا سفته هم بکنید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

50  +    =  52