داتین از کارشناسان عملیات دعوت به همکاری می‌کند

داتین به منظور توسعه کسب‌وکار خود از سال گذشته، اقدام به جذب سرمایه‌های انسانی از سراسر کشور کرده و حالا برای توسعه تیم فنی خود از کارشناسان عملیات، دعوت به همکاری می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از روابط عمومی داتین، داتین یکی از شرکت‌های ارائه‌دهنده راهکارهای کامل و جامع مالی، بانکی و بیمه‌ای است که تأمین زیرساخت‌های نرم‌افزاری بانک‌های پاسارگاد، سپه، قرض‌الحسنه رسالت، گردشگری و توسعه تعاون و بیمه‌های پاسارگاد، کوثر، باران و حکمت را بر عهده دارد.

فلسفه وجودی این شرکت توسعه فراگیری مالی و دسترسی آسان تمام اقشار جامعه به خدمات مالی است. داتین به منظور توسعه کسب‌وکار خود از سال گذشته، اقدام به جذب سرمایه‌های انسانی از سراسر کشور کرده و حالا برای توسعه تیم فنی خود از کارشناسان عملیات، دعوت به همکاری می‌کند.

کارشناس عملیات بانکداری دیجیتال و بانکداری باز (ESB) در داتین فردی است که حفظ سلامت سرویس‌های غیرحضوری و سرویس‌های بانکداری باز به صورت 7*24 بر عهده اوست.

همچنین به‌روزرسانی و نسخه‌گذاری درگاه‌های اینترنتی، موبایل‌بانک و اینترنت‌بانک بانک‌های طرف قرارداد با داتین بر عهده تیم عملیات داتین است. مانیتورینگ و ایجاد بهبود در عملکرد سامانه‌ها هم از جمله دیگر فعالیت‌هایی است که کارشناسان عملیات در داتین انجام می‌دهند.

همچنین این فرد باید در رابطه با وب سرورهای iis و kestrel متخصص و با سیستم‌عامل‌های ویندوز، لینوکس ، وب سرویس‌ها، توسعه نرم‌افزار، مانیتورینگ و حوزه پایگاه های داده آشنایی داشته باشد. تحصیل در رشته‌های کامپیوتر و فناوری اطلاعات برای این عنوان شغلی یک مزیت محسوب می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند رزومه خود را از طریق قسمت دعوت به همکاری سایت داتین ارسال کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

88  ⁄  22  =