سامانه پل در بانک دی راه اندازی شد

سامانه پُل (پرداخت لحظه‌ای) با هدف افزایش سهولت و امنیت در استفاده از خدمات انتقال وجه آنی بین بانکی در بانک دی راه‌اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از روابط‌عمومی بانک دی، سامانه پل (پرداخت لحظه‌ای) با هدف افزایش سهولت و امنیت در استفاده از خدمات انتقال وجه آنی بین بانکی در دسترس مشتریان بانک دی قرار گرفت.

در سامانه پُل مشتریان می‌توانند با امنیت بیشتر و کارمزد کمتر نسبت به سامانه‌های ساتنا و پایا، از طریق یکی از روش‌های استفاده از دی‌نت (اینترنت‌بانک دی) یا بر بستر اپلیکیشن دی‌جت (همراه‌بانک دی) به صورت آنی تا سقف 100 میلیون ریال (10 میلیون تومان) به حساب افراد در بانک‌های دیگر انتقال وجه مورد نظر را انجام دهند.

بر خلاف سرویس کارت به کارت، انتقال وجه در سامانه پل بر اساس شماره حساب مبدأ و شماره شبای حساب مقصد صورت می‌پذیرد که این امر ضریب امنیت تراکنش‌ها را افزایش می‌دهد و همچنین مبلغ کارمزد نیز بسیار کمتر است.

مشتریان بانک دی از این پس می‌توانند برای انتقال آنی مبالغ ۱۰۰ میلیون ریال یا کمتر به مقصد بانک‌های عضو سامانه پل، با استفاده از دی‌نت یا دی‌جت، در منوی انتقال وجه پس از درج مبلغ و انتخاب شماره سپرده مبدأ و درج شماره شبای مقصد، با انتخاب گزینه «انتقال وجه آنی» مبادرت به انتقال وجه کنند.

سامانه پل محدودیت زمانی نداشته و در 24 ساعت شبانه‌روز و 7 روز هفته، امکان انتقال وجه لحظه‌ای از این طریق امکان‌پذیر است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

27  +    =  31