قیمت دلار زیر ذره‌بین سکه‌بازان

قیمت طلا، سکه و دلار امروز ۱۴۰۰/۱۱/۲۰

قیمت سکه امروز ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ در بالاترین نرخ با ثباتی نسبی ۱۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان ثبت شد. همچنین قیمت دلار در صرافی‌های بانکی امروز چهارشنبه ۲۰ بهمن با ۲۵۰ تومان افزایش، ۲۶,۳۰۸ تومان معامله شد. قیمت دلار در بازار آزاد نیز ۲۶,۵۵۰ تعیین شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، قیمت سکه امروز ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ در بالاترین نرخ ۱۱ میلیون و ۷۰۰هزار تومان و در پایین‌ترین نرخ ۱۱ میلیون و ۶۴۰ هزار تومان ثبت شد.

قیمت نیم‌سکه شش میلیون و ۶۰۰ هزار تومان اعلام شد.قیمت ربع سکه سه میلیون و ۶۳۰ هزار تومان تعیین شد.

در روزهای اخیر بازار سکه با ذره بین بازار دلار را زیر نظر گرفته است. معامله گران بازار سکه معتقدند در صورتی که این اسکناس آمریکایی در بازار امروز چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ به روند نزولی خود ادامه دهد، احتمال افت بیشتر سکه وجود خواهد داشت.

تحلیل گران فنی باور دارند تا زمانی که فلز گران بهای داخلی زیر محدوده ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قرار دارد، نباید انتظار رشد معنادار در بازار را داشت.

اما معامله گران قیمت سکه را برای امروز ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ چگونه پیش بینی کرده اند؟

کاهش قیمت سکه در معاملات پشت خطی

قیمت سکه در معاملات پشت خطی دیشب بر روی ۱۱ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان قرار گرفت. این قیمت نسبت به معاملات پشت خطی دوشنبه شب کاهش ۱۴۰ هزار تومانی را نشان می دهد. قیمت سکه در معاملات پشت خطی دوشنبه شب بر ۱۱ میلیون و ۸۹۰ هزار تومان قرار داشت.

ثبات نسبی در بازار طلا ۱۸ عیار

قیمت اونس جهانی طلا امروز چهارشنبه ۲۰ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ در بالاترین قیمت با کمی افزایش ۱۸۲۸ دلار و در پایین‌ترین قیمت ۱۸۲۵ دلار ثبت شد.

قیمت طلا ۱۸ عیار نیز در بالاترین قیمت یک میلیون و ۱۷۲ هزار تومان و در پایین‌ترین قیمت یک میلیون و ۱۶۲ هزار تومان اعلام شد.

قیمت طلا در معاملات روز سه شنبه بازار جهانی تحت تاثیر تقاضا برای دارایی امن به دلیل ادامه تنشهای اوکراین و روسیه، افزایش حدود یک درصدی روز گذشته را حفظ کرد و ثابت بود.

بر اساس گزارش ایسنا، بهای هر اونس طلا برای تحویل فوری با ۰.۱ درصد افزایش، به ۱۸۲۱ دلار و ۶۱ سنت رسید. بهای معاملات این بازار روز گذشته به بالاترین سطح بیش از یک هفته گذشته صعود کرده بود.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، بهای هر اونس نقره برای تحویل فوری با ۰.۳ درصد کاهش، به ۲۲ دلار و ۹۳ سنت رسید. بهای هر اونس پلاتین برای تحویل فوری با ۰.۳ درصد کاهش، ۱۰۱۶ دلار و ۴۹ سنت معامله شد. بهای هر اونس پالادیم برای تحویل فوری با ۰.۲ درصد افزایش، به ۲۲۶۷ دلار و ۳۵ سنت رسید.

پیش‌بینی قیمت دلار در روزهای مذاکرات

قیمت دلار در صرافی‌های بانکی امروز چهارشنبه ۲۰ بهمن با ۲۵۰ تومان افزایش، ۲۶,۳۰۸ تومان معامله شد.

در طی معاملات امروز، ۲۶,۳۷۰ تومان بیشترین قیمت و ۲۶,۱۴۵ تومان کمترین قیمت ثبت شده برای دلار است. قیمت دلار در بازار آزاد نیز ۲۶,۵۵۰ تعیین شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

5  +  4  =