جذب سرمایه استارتاپ دلیل ایران از تیم ‏های دوره نخست شتابدهی مرکز نوآوری آی‏فینک

قرارداد امضا شد:

ICTPRESS – استارتاپ دلیل ایران از استارتاپ‌های دوره اول شکل‌‏دهی و شتاب‌دهی مرکز نوآوری آی‌فینک، موفق به جذب سرمایه شد؛ این سرمایه‌گذاری توسط شرکت تدبیر انتخاب فردا صورت گرفته و عقد قرارداد آن طی مراسمی در کارخانه نوآوری آزادی انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از شبکه خبری ICTPRESS، مراسم امضای قرارداد سرمایه‌گذاری روی استارتاپ دلیل ایران عصر روز دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ با حضور مدیران شرکت خدمات انفورماتیک فرادیس گستر کیش، شرکت کارخانه نوآوری هم‌آوا و شرکت تدبیر انتخاب فردا، برگزار شد.

دکتر نادر قاسمی، مدیرعامل فرادیس‌گستر کیش در سخنانی بیان کرد: مرکز ifinc توسط شرکت خدمات انفورماتیک با همکاری مجموعه هم‌آوا با رویکرد نوآوری باز و در راستای حمایت از فینتک‌ها راه‌اندازی شده و ماموریت آن ایجاد فضایی برای تجاری‌سازی راهکارهای شرکت‌های نوپا در حوزه‌ صنایع مالی است.
این مرکز در قالب یک برنامه توسعه و شتابدهی کسب‌وکارهای نوپا، به استارتاپ‌ها در جهت خلق ارزش در زیست‌بوم مالی کشور کمک می‌‌کند و امکانات و زیرساخت‌هایی را در اختیار تیم‌های استارتاپی قرار می‌‌دهد تا راه حل های نوآورانه خود را با استفاده از آن ها و همچنین با حمایت‌های مالی این مرکز، در جهت ورود به بازار پیش ببرند.
در این مراسم همچنین، رضا کلانتری‌نژاد هم‌بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت هم‌آوا گفت: امروز امضای این قراداد اتفاق بزرگی است چراکه یکی از رویاهای حوزه نوآوری کشور که تلاش برای کمک کردن به صنایع بزرگ در راستای تعالی کشور است، تجلی واقعی پیدا می‌کند.
وی شرکت خدمات انفورماتیک را یکی از پیشروان تفکر و باور به حوزه نوآوری معرفی کرد و گفت: تلاش این مجموعه که بزرگترین شرکت حوزه فناوری مالی کشور است، از چند سال گذشته برای کار کردن با اکوسیستم نوآوری بسیار ستودنی است و همواره از جوانانی که قدم در مسیر نوآوری گذاشته‌اند حمایت کرده است.
کلانتری‌نژاد با بیان اینکه استارتاپ دلیل ایران می‌تواند الگویی برجسته و مناسب برای توسعه نوآوری در کشور باشد گفت: ما در اکوسیستم نوآوری به دنبال پیدایش کسب و کارهایی مانند دلیل ایران هستیم که روی ایده‌ای کار می‌کنند که کاملا بین المللی بوده تا جذب نوآوری آی‌فینک شوند؛ این استارتاپ نیز مسیر رشد خود را طی کرده و سپس شریک راهبردی خود در شرکت تا فردا را پیدا کرد و این ماحصل نوآوری در بستری است که شرکت خدمات انفورماتیک در مرکز نوآوری آی‌فینک ایجاد کرده‌ است.

 

 

 

مصطفی نظری مدیرعامل شرکت تا فردا نیز در سخنانی گفت: کشور ما در حوزه گردشگری فرصت های زیادی دارد و شایسته است تا کارهای موثری در این راستا و تسهیل گردشگری انجام شود خصوصا در جهت تسهیل فرآیندهای مالی گردشگران که اکنون سعی کردیم مسیر پیش روی این استارتاپ با زمینه سرمایه گذاری که منطبق با این قرارداد فراهم شده، هموار شود.

 

 

 

یاسر الخیرو هم‌بنیان‌گذار استارتاپ دلیل ایران با ابراز خرسندی گفت: ما دو سال است که به صورت جدی کار را شروع کردیم و شرکت خدمات انفورماتیک (آی‌فینک) و هم آوا از روز اول، حامی ما بوده و همیشه سعی کردند که منافع تیم را مورد توجه قرار دهند؛ امیدوارم با شروع مجدد منطبق بر این قرارداد بتوانیم سهمی از بازار کسب کنیم و قدم مثبتی برای استارتاپ و ارائه خدمات بر اساس آن به گردشگران برداریم.
وی افزود: بر اساس هدف گذاری بنا داریم ظرف 3 سال آینده 20 میلیون دلار تراکنش داشته باشیم و تمرکز ما بر گردشگری سلامت خواهد بود با این رویکرد که با بیمارستان ها وارد تعامل می شویم و برای کاهش هزینه های درمان با حذف واسطه ها، زمینه بهره مندی از خدمات درمان با قیمت های واقعی از بیمارستان ها را برای گردشگران فراهم می کنیم.
وی خاطرنشان کرد: هدف اول ما فعلا کشور عراق است و در واقع گردشگرانی که ویزای ورود به ایران را می توانند داشته باشند و پذیرفته اند که خدمات درمانی شان در ایران انجام شود. ما تسهیل مالی و ارتباط با بیمارستان ها را در حوزه گردشگری سلامت سرویس دهی میکنیم.

 

 

 

بنابراین گزارش، این قرارداد به صورت چهار جانبه میان شرکتهای خدمات انفورماتیک فرادیس گستر کیش (آی فینک)، هم آوا و تافردا به عنوان حامی و سرمایه گذار و استارتاپ دلیل ایران به عنوان پلتفرم ارائه دهنده خدمات پرداخت به گردشگران کشورهای عرب زبان به ایران، به امضا رسیده است.

 

 

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  3  =  10