پیام رسان بانکی بله ۹ میلیونی شد

این متن گزارشی‌ست از مسیر و عملکرد بله در شش ماه اول ۱۴۰۰ که به مناسبت ۹ میلیونی شدن این اپلیکیشن با مخاطبان آن به اشتراک گذاشته شده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،خانوادهٔ پیام‌رسان بانکی بله در ۲۲ آذر ۱۴۰۰ نُه میلیونی شد! بله در ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ رکورد ۸ میلیون کاربر را برای خود ثبت کرد؛ از همان تاریخ و با شروع سال ۱۴۰۰ تلاش برای جذب ۹ میلیون کاربر آغاز شد. با تلاش مستمر و هدفمند، دستیابی به این عدد تنها پس از گذشت کمتر از ۹ ماه محقق شد! به مناسبت دستیابی به این هدف، گزارشی از عملکرد پیام‌رسان بانکی بله در شش ماه اول ۱۴۰۰ به اشتراک گذاشته شده است.

در دو فصل ابتدایی سال امکانات تازه‌ای برای کاربران بله فراهم شد، برای مخاطبان خاص بله رویدادهای تخصصی برگزار شد و تلاش شد تا پیام‌رسان بانکی بله بستری امن و تجربه‌ای خوشایند را برای کاربران فراهم کند.

تازه‌های بله در بهار و تابستان ۱۴۰۰

تبلیغات

طرح آزمایشی کسب درآمد از طریق تبلیغات در کانال‌های بله برای بهره‌مندی کانال‌داران و بله از مزایای این نوع درآمد و بررسی راهکارهای اجرایی این طرح، از ابتدای سال ۱۴۰۰ با حضور ۴۸۰ کانال از کانال‌های بله آغاز به کار کرد. این طرح آزمایشی در شهریور ۱۴۰۰ به پایان رسید و نتایج و دستاوردهای آن به اطلاع کانال‌داران حاضر در طرح رسید.

باشگاه بله

باشگاه بله در پایان تابستان ۱۴۰۰، با هدف وفادارسازی کاربران، شروع به کار کرد. ارائهٔ جوایز، خدمات و امکانات ویژه برای مشتریان باشگاه بله تنها بخشی از مسیر قدردانی بله از خانوادهٔ بزرگ کاربرانش است. باشگاه بله در جشنواره‌های مختلف بله (مانند جشنوارهٔ آوازهٔ بله) مورد استقبال خوب مخاطبان قرار گرفت.

دستیار مالی شخصی

دستیار مالی شخصی این امکان را برای کاربران بله فراهم می‌کند تا به‌راحتی و به‌سرعت حساب‌ و کتاب‌های مالی خود را مدیریت کنند. پیام‌رسان بانکی بله، از پایان تابستان ۱۴۰۰، امکان جدید دستیار مالی شخصی را، از طریق تلفن همراه و لپ‌تاپ، در اختیار تمام کاربران خود قرار داد

اقدامات ویژهٔ بله برای مدارس

علاوه‌بر امکانات تازهٔ فراهم‌شده برای همهٔ کاربران، در تابستان ۱۴۰۰ به‌طور ویژه به کاربران مدارس در بله پرداخته شد. برگزاری اولین رویداد مدرسۀ بله برای اولیای مدارس، راه‌اندازی بات پشتیبانی ویژۀ مدارس و صفحهٔ فرود معرفی امکانات بله برای مدارس از جمله فعالیت‌هایی‌ست که در این مدت، به‌طور خاص، برای دانش‌آموزان، اولیای آنها و مربیان مدارس انجام شد. علاوه بر این، توسعهٔ مجوزهای دسترسی در کانال‌ها و گروه‌ها و فراهم کردن امکان تعداد بازدید پست در کانال‌ها از جمله اقداماتی‌ست که در راستای توسعهٔ بله برای کاربران مدارس در این دوره انجام شد.

توجه ویژهٔ بله به مدارس با اقبال ویژهٔ کاربران همراه بود، تا جایی که برخی آمار و ارقام در این دوره، به شکل قابل‌توجهی، جابه‌جا شدند:

  • شکسته شدن میزان آپلود و دانلود در تاریخ بله
  • شکسته شدن رکورد باز کردن گروه در تاریخ بله
  • شکسته شدن رکورد باز کردن کانال در یک سال و نیم گذشته

امکانات و خدمات تازهٔ بله به اینجا ختم نمی‌شود! موارد زیر هم در بهار و تابستان ۱۴۰۰ به بله اضافه شدند:

  • انتشار نسخهٔ جدید وب (قابل‌استفاده برای کاربران iOS) با امکانات گسترده مانند دسترسی به بانک من بله
  • فعال‌سازی نمایش تعداد بازدید هر پیام (view) در کانال‌ها
  • پخش‌کنندهٔ صوتی جدید با امکان دو برابر کردن سرعت فایل‌های صوتی
  • جای‌گذاری خودکار رمز پویا برای انجام کارت‌به‌کارت و تشخیص خودکار شمارهٔ کارت از متن کپی‌شده
  • توسعهٔ امکانات جهت تعیین دسترسی‌های مدیران و اعضای گروه‌ها و کانال‌ها

علاوه‌ بر امکانات جدید، در این دورهٔ شش‌ماهه خدمات همیشگی بله به کاربران این پیام‌رسان بانکی ارائه شد. گزارشی از عملکرد این خدمات را در ادامهٔ این متن با شما به اشتراک گذاشته‌ایم.

کارت‌به‌کارت در بله، پنج برابر جمعیت مشهد!

در شش ماه اول سال ۱۴۰۰، مثل همیشه، انتقال وجه از طریق کارت‌به‌کارت یکی از محبوب‌ترین خدمات بله برای کاربران بود. در شش ماه ابتدایی ۱۴۰۰ در مجموع مبلغ بیش از ۱۲۴ هزار میلیارد ریال از طریق ۱۶،۹۶۰،۰۹۶ تراکنش موفق در بله کارت‌به‌کارت شد! این تعداد کارت‌به‌کارت بیش از پنج و نیم برابر جمعیت مشهد است!

رسید تراکنش‌های بله در ایران، بیش از جمعیت پایتخت!

در بهار و تابستان ۱۴۰۰ کاربران بله ۲۰،۴۰۱،۹۳۵ رسید تراکنش در بله دریافت کرده‌اند! بیش از دو برابر جمعیت تهران!

شارژ و گرم و روشن مثل یزد!

تا پایان تابستان ۱۴۰۰ کاربران بله ۱،۴۵۵،۱۰۴ بار در بله شارژ شدند و بستهٔ اینترنت خریدند! بیش از دو و نیم برابر جمعیت شهر یزد!

همهٔ قبض‌ها پرداخت شد! ۲۵ برابر جمعیت ماهان کرمان!

کاربران بله در دو فصل اول امسال بیش از ۴۹۱،۹۱۳ قبض را با بله پرداخت کردند! بیش از ۲۵ برابر جمعیت شهر ماهان در استان کرمان!

سفر به شیراز با خانوادهٔ ۹ میلیونی بله!

در بهار و تابستان ۱۴۰۰ بیش از ۶۰۰ هزار نفر به خانوادۀ بله اضافه شدند! حالا خانوادۀ بله بیش از ۹ میلیون نفر عضو دارد! بیش از پنج و نیم برابر جمعیت شیراز!

دورهمی‌هایِ از راه دور، ارزشمند و زیبا مثل فیروزهٔ نیشابور!

تا پایان تابستان ۱۴۰۰ تعداد کل کانال‌های بله به بیش از ۴۸۰ هزار کانال و تعداد کل گروه‌های بله به بیش از یک میلیون گروه رسید! در مجموع ۱،۵۰۲،۹۶۸ کانال و گروه در بله! بیش از پنج و نیم برابر جمعیت نیشابور!

هوای کاربران را داریم!

در بهار و تابستان ۱۴۰۰ کاربران بله در مجموع ۳۸،۳۷۸ بار از راه‌های تماس مختلف و از سراسر ایران با تیم پشتیبانی بله در ارتباط بودند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  +  3  =