کارت به کارت از مبدأ بانک پاسارگاد و مسدودسازی کارت در ویپاد

کارت به کارت از مبدأ بانک پاسارگاد و مسدودسازی کارت، سرویس‌های جدید اپلیکیشن ویپاد هستند.نسخۀ جدید اپلیکیشن «ویپاد، ترابانک پاسارگاد» به‌روزرسانی و منتشر شده و از این پس کاربران می‌توانند به صورت لحظه‌ای از مبدأ بانک پاسارگاد، مبالغ موردنظر خود را کارت ‌به ‌کارت کنند. علاوه بر این امکان مسدودسازی و فعال‌سازی آنی کارت نیز فراهم شده است.

در نسخه شماره ۳.۵.۱۲ ویپاد، کاربران، قادر هستند با در اختیار داشتن مشخصات کارت بانکی خود که متعلق به بانک پاسارگاد است، به صورت کارت به کارت به تمام مقاصد، پول واریز کنند.

از امکانات جدید این نسخه، می‌توان به قابلیت مسدودسازی و فعال‌سازی کارت به صورت لحظه‌ای، اشاره کرد. با این امکان در صورت مفقودی یا سرقت کارت بانکی پاسارگاد، کاربر می‌تواند بدون نیاز به مراجعه به شعبۀ بانک، به صورت آنی کارت خود را غیرفعال کرده و یا در صورت نیاز و رفع مشکل، آن را فعال کند.

علاوه بر این مشتریان اپلیکیشن ویپاد می‌توانند بدون نیاز به حضور در شعب بانک پاسارگاد، سامانه بانک‌داری مجازی را برای هر حساب دلخواه فعال‌سازی کنند.

پیش از این نیز قابلیت تغییر برخط رمز اول کارت بانکی، بدون نیاز به مراجعه به عابربانک فراهم شده بود. ضمن این تغییرات، مشکلات جزئی گزارش‌شده در نسخه‌های قبلی نیز رفع شده‌اند.

شایان ذکر است در هر نسخۀ جدید از برنامه، تغییراتی نیز ایجاد می‌شود که برخی از آن‌ها ملموس و ظاهری نبوده، اما به طور کلی، عملکرد اپلیکیشن را بهبود می‌بخشد.

گفتنی است ویپاد در واقع یک بانک تمام دیجیتال است که توسط بانک پاسارگاد در زمینۀ خدمات بانک‌داری دیجیتال توسعه یافته و با استفاده از آن می‌توان از تمامی خدمات بانکی نظیر: انتقال وجه، دریافت کارت بانکی، دریافت کارت هدیه و… (کاملاً مشابه با حساب‌های عادی بانک پاسارگاد) بهره جست.

  توسعه خرید و پرداخت با QR در نسخه جدید پی پاد

جهت به‌روزرسانی یا نصب اپلیکیشن ویپاد می‌توانید از طریق کافه بازار (برای اندروید) و یا مرورگر (برای iOS) یا از طریق سایت ویپاد به آدرس www.wepod.ir اقدام کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از سرزمین هوشمند پاد به سایت ic.pod.ir مراجعه کرده و یا QR کد را اسکن نمایید.

کارت به کارت از مبدأ بانک پاسارگاد و مسدودسازی کارت در ویپاد

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  32  =  37