توجه به توسعه سبد محصولات در حوزه های نوآورانه

مديرعامل شرکت ملی انفورماتيک از داده ورزی فراديس البرز بازديد کرد

دکتر عبدالهی در بازدید از شرکت داده ورزی فرادیس البرز توجه به توسعه سبد محصولات و خدمات خصوصاً در حوزه هاي نوين از جمله اينترنت اشياء در کنار فعاليت هاي جاري در شرکت فراديس البرز را رکن مهمي در تداوم برتري تجاري اين شرکت در بازار بر شمرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از روابط عمومي شرکت ملي انفورماتيک، دکتر عبدالهي در اين بازديد که با همراهي مديرعامل، رييس و اعضاي هيئت مديره شرکت فراديس البرز صورت گرفت، ضمن بازديد از سايت مرکزي پشتيبان و نمايشگاه دايمي محصولات در محل سايت اين شرکت، از نزديک در جريان جزئيات فعاليتهاي آن قرار گرفت.

مديرعامل شرکت ملي انفورماتيک در جريان اين ديدار، ضمن تشکر از زحمات و تلاش همکاران شرکت فراديس در حوزه هاي مختلف و دستاوردهاي اين شرکت، بر لزوم توجه بيش از پيش و تقويت فعاليت هاي تحقيقاتي و توسعه اي و نيز بازاريابي در شرکت تاکيد کرد.

ايشان با اشاره به تغييرات مداوم تکنولوژي و ارائه سرويس هاي متنوع و سامانه هاي نوين در حوزه هاي نرم افزاري و سخت افزاري، بر ضرورت پايش مداوم روندهاي فناوري و بازارهاي داخلي و بين المللي جهت شناسايي بهنگام نيازها و محصولات جديد تاکيد کرده و توجه به توسعه سبد محصولات و خدمات خصوصاً در حوزه هاي نوين از جمله اينترنت اشياء در کنار فعاليت هاي جاري در شرکت فراديس البرز را رکن مهمي در تداوم برتري تجاري اين شرکت در بازار بر شمرد.

دکتر عبدالهي همچنين با اشاره به تداوم حمايت شرکت ملي انفورماتيک از عموم حوزه هاي نوآور در صنعت بانکداري و پرداخت الکترونيک، افزود: شرکت ملي انفورماتيک آمادگي دارد که پروژه هاي نوآورانه ارائه شده از سوي شرکت فراديس البرز را جهت ورود به حوزه ها و بازارهاي جديد و درصورت نياز براي تحقق اجراي آنها سرمايه گذاري لازم را در اين بخش صورت دهد.

مهندس نوذر صوفي لو، مديرعامل شرکت فراديس البرز نيز در ادامه اين ديدار ضمن تشکر از حضور دکتر عبدالهي و توجه به فعاليت هاي شرکت فراديس البرز در گروه ملي انفورماتيک، در ادامه اين اين ديدار گزارشي از حوزه فعاليت هاي شرکت، مشتريان، محصولات و خدمات قابل ارائه و همچنين منابع، امکانات و توانايي هاي اين شرکت ارائه کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  2  =  2