نقش پررنگ شاپرک در ساماندهی پذیرندگان مالیاتی

مدیرعامل شاپرک گفت: شاپرک هم اکنون علاوه بر توسعه فعالیت‌های نظارتی و ارائه خدمات به شبکه پرداخت، در کنار بانک مرکزی و سایر سازمان‌های دولتی نقش پررنگی در ساماندهی پذیرندگان در حوزه‌های مختلف مانند مالیات دارد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، مدیرعامل شرکت ملی انفورماتیک در بازدید از شرکت شاپرک، برنامه‌های این شرکت در حوزه نظام‌‌های پرداخت الکترونیک را موثر ارزیابی کرد.

دکتر علی عبدالهی در بازدید از بخش‌های مختلف شرکت شاپرک ضمن آشنایی با فعالیت‌ها و برنامه‌های کاری واحدها با مدیران و کارشناسان این شرکت به گفت‌وگو پرداخت.

وی ضمن استماع گزارشی از فعالیت‌های آنلاین شاپرک در حوزه نظارت و پشتیبانی از تراکنش‌های شبکه پرداخت، ابراز امیدواری کرد که این شرکت در آغاز دهه دوم فعالیت خود همچنان بتواند ارائه کننده خدمات متنوعی به شبکه پرداخت به ویژه مردم باشد.

مهندس سیدکاظم دهقان، مدیرعامل شرکت شاپرک نیز در این دیدار ضمن تشکر از دکتر عبدالهی برای توجه به این شرکت اظهار کرد: شاپرک در سال جاری دهمین سال فعالیت خود را آغاز کرده و امروز توانسته است به مدد خداوند متعال و تلاش بی دریغ مدیران و کارکنان متخصص خود و با همکاری نظام بانکی و شرکت‌های پرداخت، به اهداف حاکمیتی در تنظیم گری و مقابله با تخلفات جامه عمل بپوشاند.

وی تصریح کرد: شاپرک هم اکنون علاوه بر توسعه فعالیت‌های نظارتی و ارائه خدمات به شبکه پرداخت، در کنار بانک مرکزی و سایر سازمان‌های دولتی نقش پررنگی در ساماندهی پذیرندگان در حوزه‌های مختلف مانند مالیات دارد.

مدیرعامل شرکت ملی انفورماتیک در ادامه بازدید از شرکت شاپرک، در جلسه شورای معاونان و مدیران این شرکت حضور یافت و با مدیران شرکت در خصوص مسائل مختلف حوزه پرداخت و عموم فعالیت‌های شرکت شاپرک به طور تفصیلی به گفت‌وگو پرداخت.

 

منبع: روابط عمومی شرکت شاپرک

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

45  −  39  =