همه‌ گیری بلاک‌چین در دنیای فوتبال/ بایننس حامی تیم ملی آرژانتین

بلاک‌چین و فوتبال این روزها با هم ارتباط تنگاتنگی دارند. صرافی ارز دیجیتال بایننس قرارداد همکاری با اتحادیه فوتبال آرزانتین (AFA) را، که یکی از بزرگ‌ترین فدراسیون‌های فوتبال جهان است امضا کرده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، این روزها باشگاه‌ها و سوپراستارهای مشهور فوتبال جهان توکن هواداری منتشر می‌کنند و NFTهای سلبریتی‌های فوتبال از پرطرفدارترین و گران‌ترین محصولات OPNEsea است.

همه‌گیری بیماری کویید۱۹ میان باشگاهای فوتبال و طرفدارانش دیوار بلندی کشید و همین باعث شد تا باشگاه‌ها به دنبال راه‌های دیگری برای ارتباط با طرفداران باشند.

حالا بلاک‌چین و کریپتو از کویید۱۹ در جهان ورزش همه‌گیرتر شده است.

پولدارترین باشگاه‌های ورزشی دنیا از جمله آث‌میلان، بارسلونا، منچسترسیتی و پی‌اس‌جی، توکن‌های هواداری خود را از طریق لان‌پدهای بلاک‌چین عرضه کرده‌اند و سوپراستارهای فوتبال هر روز رکورد جدیدی در فروش NFT ثبت می‌کنند.

بایننس حامی تیم ملی آرژانتین

بلاک‌چین و فوتبال این روزها با هم ارتباط تنگاتنگی دارند. صرافی ارز دیجیتال بایننس قرارداد همکاری با اتحادیه فوتبال آرزانتین (AFA) را، که یکی از بزرگ‌ترین فدراسیون‌های فوتبال جهان است امضا کرده است.

قرار شده صرافی بایننس توکن هواداری جدیدی برای اتحادیه فوتبال آرژانتین منتشر کند. حالا بایننس حامی اصلی همه تیم‌های فوتبال آرژانتین در مقیاس جهانی شده است.

بایننس در توئیتی نوشته: ما قصد داریم با قرارداد حمایت ۵ ساله از تیم فوتبال آرژانتین این تیم را در همه رقابت‌ها حمایت کنیم و بلاک‌چین را به طرفداران فوتبال در سراسر دنیا معرفی کنیم.

همه‌گیری بلاک‌چین در دنیای فوتبال

با فضای بلاک‌چین همه طرفداران یک تیم می‌توانند در فعالیت‌های مربوط به باشگاه شرکت کنند و حتی می‌توانند به باشگاه‌های ورزشی کمک‌های مالی انجام دهند.

این روزها بازیکنان بزرگ فوتبال در حال جمع‌آوری مجموعه‌ای از NFT‌ها برای ثبت بهترین لحظات ورزشی خود هستند.

مسی یک مجموعه NFT را با کمک یک هنرمند حدود ۱/۱ میلیون دلار فروخت. توکن‌های هواداری در بسیاری از تیم‌ها با استقبال زیادی همراه شدند و حتی برخی از تیم‌ها تا ۲۰۰ میلیون دلار توکن هواداری فروختند.

این روزها ۹۹ درصد از هواداران فوتبال نمی‌توانند در استادیوم حضور داشته باشند اما با بلاک‌چین حضور طرفداران افزایش پیدا می‌کند.

نفوذ بلاک‌چین به فوتبال نشانه‌ای مثبت برای کل اکوسیستم بلاک‌چین است و می‌تواند باعث توسعه زیرساخت‌های بلاک‌چین شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

30  ⁄    =  3