سرعت اینترنت موبایل در ایران به ۲۴مگابیت رسید

جدیدترین گزارش رده بندی اینترنت موبایل و ثابت منتشر شد

جدیدترین گزارش رده بندی اینترنت موبایل و ثابت کشورها منتشر شد که براساس آن میانه سرعت اینترنت موبایل ایران در آخرین ماه ۲۰۲۱ میلادی ۲۴.۰۳ مگابیت برثانیه بوده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از اسپیدتست، جدیدترین گزارش این نشریه نشان می‌دهد میانه سرعت اینترنت موبایل جهان در دسامبر ۲۰۲۱ میلادی ۲۹.۵۵ و میانگین اینترنت ثابت ۵۹.۷۵ مگابیت برثانیه بوده است.

سرعت اینترنت1

براساس این رده بندی، میانه سرعت اینترنت موبایل ایران در آخرین ماه ۲۰۲۱ میلادی ۲۴.۰۳ مگابیت برثانیه و میانه اینترنت ثابت آن ۹.۹۲ مگابیت برثانیه بوده است. این آمار نشان می‌دهد در رده بندی کشورهایی با بیشترین میانه سرعت اینترنت موبایل ایران با ۷ پله سقوط در رده ۷۷ و در رده بندی کشورهایی با بیشترین میانه سرعت اینترنت ثابت با یک پله سقوط در رده ۱۴۳ قرار دارد.

سرعت اینترنت2

چین در رده چهارم کشورهایی با بیشترین سرعت اینترنت موبایل

در رده بندی کشورهایی با بیشترین میانه سرعت اینترنت موبایل در دسامبر ۲۰۲۱ میلادی جایگاه یکم تا سوم مانند ماه قبل از آن (نوامبر) به ترتیب به امارات متحده عربی (۱۳۸.۳۸ مگابیت برثانیه)، نروژ (۱۱۹.۱۲ مگابیت برثانیه) و کره جنوبی (۱۰۸.۲۶ مگابیت برثانیه) تعلق دارد.

در رده چهارم چین با سرعت ۱۰۴.۴۴ مگابیت برثانیه تعلق دارد که جایگاه آن نسبت به ماه قبل یک پله رشد کرده است. اما در عوض قطر که این ماه با سرعت ۱۰۴.۳۰ مگابیت برثانیه در رده پنجم قرار گرفته با یک پله سقوط روبرو شده است.

سرعت اینترنت3

در رده‌های ششم و هفتم جدول کشورهایی با بیشترین میانه سرعت اینترنت موبایل جهان به ترتیب هلند (۹۷.۶۷ مگابیت برثانیه) و عربستان سعودی (۹۳.۸۱ مگابیت برثانیه) قرار دارند.

در رده هشتم بلغارستان با میانه سرعت اینترنت موبایل ۸۷.۶۳ مگابیت برثانیه قرار دارد و جایگاه آن نسبت به ماه قبل یک پله رشد کرده است. در رده نهم نیز دانمارک با سرعت ۸۵.۳۹ مگابیت برثانیه قرار دارد که جایگاه آن نسبت به ماه نوامبر ۲ پله رشد کرده است.

در رده دهم نیز کویت قرار دارد که میانه سرعت اینترنت آن ۸۵.۳۸ مگابیت است و جایگاه آن نسبت به نوامبر ۲۰۲۱ میلادی تغییری نکرده است.

سنگاپور و شیلی در رده‌های نخست رده بندی اینترنتی ثابت جهان

در رده بندی کشورهایی با بیشترین میانه سرعت اینترنت ثابت در دسامبر ۲۰۲۱ میلادی ۴ کشور نخست فهرست نسبت به نوامبر گذشته تغییری نکرده‌اند. این کشورها به ترتیب عبارتند از: سنگاپور (۱۹۲.۱۷ مگابیت برثانیه)، شیلی (۱۸۷.۵۰ مگابیت برثانیه)، تایلند (۱۷۵.۹۳ مگابیت برثانیه) و هنگ کنگ (۱۶۸.۶۶ مگابیت برثانیه).

در رده پنجم این فهرست موناکو با سرعت اینترنت ۱۶۵.۴۷ مگابیت بر ثانیه قرار دارد و جایگاه آن نسبت به ماه قبل دو پله رشد کرده است.

سرعت اینترنت4

در رده‌های ششم و هفتم نیز به ترتیب دانمارک (۱۵۶.۰۴ مگابیت برثانیه) و چین (۱۵۳.۳۳ مگابیت برثانیه) قرار دارند که جایگاه هر کدام نسبت به رده بندی نوامبر ۲۰۲۱ میلادی یک پله سقوط کرده است.

در رده‌های هشتم و نهم نیز به ترتیب ایالات متحده آمریکا (۱۳۶.۵۳ مگابیت برثانیه) و اسپانیا (۱۳۰.۸۶ مگابیت برثانیه) قرار دارند که جایگاه آنها در رده بندی نسبت به ماه گذشته میلادی تغییری نکرده است.

در رده دهم نیز ماکائو با میانه سرعت اینترنت ثابت ۱۲۶.۴۲ مگابیت برثانیه قرار دارد که جایگاه آن نسبت به ماه قبل یک پله افزایش یافته است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

14  +    =  18