توقف شاخص کل در تراز یک میلیون و دویست هزار واحدی

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه شاخص کل بورس با رشد ۲ هزار و ۴۱۱ واحد، در تراز یک میلیون و ۲۸۱ هزار و ۸۰۵ واحدی متوقف شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، شاخص کل بورس تهران، امروز شنبه (۲ بهمن) در ابتدای معاملات با رشد ۶ هزار و ۶ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۲۵۸ هزار واحدی قرار گرفت. در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس با رشد ۲ هزار و ۴۱۱ واحد، در تراز یک میلیون و ۲۸۱ هزار و ۸۰۵ واحدی متوقف شد.

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم یک هزار و ۷۵۴ میلیارد تومان رسید. «فولاد»، «نوری» و «شپنا» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «شپنا»، «شبندر» و «نوری» سه نماد پر تراکنش بودند.

شاخص هم وزن نیز با اُفت یک هزار و ۴۴۴ واحدی روی پله ۳۳۴ هزار و ۱۹۵ واحد قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۳ هزار و ۵۲۰ میلیارد سهم به ارزش یک هزار و ۷۵۴ میلیارد تومان رسید.

شاخص فرابورس هم با اُفت ۸۴ واحد روی پله ۱۷ هزار و ۵۵۶ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز در فرابورس ایران به تعداد ۶۳۴ هزار و ۳۶ میلیون سهم به ارزش ۴۲۵ میلیارد تومان رسید.

نماد‌های تاثیر گذار در شاخص کل بورس

نماد‌های فولاد، شپنا و شتران به ترتیب با ۲۵۵۹.۱۶، ۸۷۰.۱۵ و ۷۵۵.۱۵ واحد بیشترین تاثیر مثبت را به جای گذاشتند و و نماد‌های نوری، رمپنا و شپدیس به ترتیب با ۸۹۶.۱۴، ۶۲۸.۸۷ و ۳۸۱.۸۲ واحد بیشترین تاثیر منفی را به جای گذاشتند.

نماد‌های تاثیرگذار در فرابورس

نماد‌های خدیزل، اتکای و توسن به ترتیب با ۴.۴۵، ۳.۱۲ و ۲.۲۲ واحد، بیشترین تاثیر مثبت را به جای گذاشتند و نماد‌های زاگرس، کگهر و ارفع به ترتیب با ۳۳.۷۹، ۲۴.۹۸ و ۱۱.۱۲ واحد بیشترین تاثیر منفی را به جای گذاشتند.

برترین گروه صنعت بورس

امروز گروه فرآورده نفتی بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۲۸۰ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین «شیمیایی»، «فلزات اساسی» و «خودرو» در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

بیشترین افزایش و کاهش قیمت در بورس

سهام شرکت‌های جم پیلن، فباهنر و شتران بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت‌های بورس، حتوکا و خفنر بیشترین کاهش قیمت را در بورس تهران تجربه کردند.

بیشترین افزایش و کاهش قیمت در فرابورس

سهام شرکت‌های دکسپول، هجرت و خدیزل بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت بتو، زاگرس و غپاذر بیشترین کاهش قیمت را در فرابورس ایران تجربه کردند.

برترین عرضه و تقاضا در بورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های شتران، افران و کمند بیشترین عرضه فروش سهام را نماد‌های غدشت، وسخوز و شیراز در بورس ایران داشتند.

برترین عرضه و تقاضا در فرابورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های اعتماد، اوصتا و تجلی بیشترین عرضه فروش سهام را نماد‌های تابان ۰۳، افاد ۸۱ و اوصتا در بورس ایران داشتند.

بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس و فرابورس

نماد‌های صخود ۰۴۱۱، پالایش و امین یکم بیشترین ارزش معامله و نماد‌های خودرو، شپنا و امین یکم بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

همچنین افاد ۴۴، اخزا ۹۰۲۴ و اراد ۹۰۴ بیشترین ارزش معامله و نماد‌های تجلی، کرمان و زقیام بیشترین حجم معامله را در فرابورس ایران تجربه کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

82  −    =  73