درگاه پرداخت برای کسب و کارهای فعال در اینستاگرام

لینک پرداخت یا همان درگاه پرداخت بدون سایت، دقیقا همان سرویسی است که صفحات اینستاگرامی به آن نیاز دارند. در حقیقت لینک پرداخت نه تنها وجهه‌ی حرفه‌ای‌تری برای کسب و کارهای فعال در اینستاگرام ایجاد می‌کند، بلکه می‌تواند موجبات اعتمادسازی کاربران را نیز در مورد برندهای کوچک فراهم آورد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، در کنار وب‌سایت‌های فروشگاهی، اکنون شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام نیز به عنوان بازارهای هدف بسیاری از کسب و کارها شناخته می‌شوند. صفحات اینستاگرامی گاهی به عنوان پشتیبان و مکمل وب‌سایت‌ها فعالیت می‌کنند و وضعیت نمایشگاهی دارند. به این معنا که عملیات خرید در وب‌سایت انجام می‌شود.

اما گاهی یک صفحه‌ی اینستاگرام، تنها پلتفرم فعال آن کسب و کار است و حالت فروشگاهی نیز دارد. در چنین وضعیتی است که اهمیت روش دریافت وجه از مشتریان، اهمیت زیادی پیدا خواهد کرد. انتخاب روش‌های قدیمی مانند عملیات کارت به کارت با ارسال شماره‌ی کارت به مشتری، نه تنها از امنیت خوبی برخوردار نیست، بلکه به لحاظ وجهه‌ی حرفه‌ای نیز سطح پایینی دارد.

بنابراین توصیه می‌شود صفحات فروشگاهی اینستاگرامی نیز از درگاه پرداخت اینترنتی برای دریافت وجه از مشتریان‌شان بهره ببرند. در ادامه به بررسی جزییات چگونگی استفاده از درگاه پرداخت برای اینستاگرام و همچنین مزایای این روش برای کسب و کارهای فعال در این پلتفرم سخن خواهیم گفت.

چه کسب و کارهایی می‌توانند از درگاه پرداخت استفاده کنند؟

پس از آن‌که شرکت‌های پرداخت‌یار مشغول ارائه‌ی خدمات پرداخت در قالب درگاه پرداخت واسط، به متقاضیان مختلف این سرویس شدند، محدودیت‌ها در این زمینه به حداقل رسید. اکنون دیگر هر شخص حقیقی یا حقوقی با هر نوع کسب و کاری، حتی بدون نیاز به داشتن وب‌سایت، می‌تواند از درگاه پرداخت استفاده کند. پرداخت‌یارها با کوتاه کردن مراحل دریافت درگاه پرداخت اینترنتی و حذف مجوزهای دست و پاگیری مانند اینماد و کدمالیاتی از این روند، به کسب و کارهای کوچک‌تری مانند فعالان صفحات اینستاگرام، اجازه دادند از سرویس پرداخت آنلاین بهرمند شوند.

برای نمونه شرکت رایان پی با بهره‌‌گیری از دانش فنی و بر اساس نیازهای موجود در این حوزه، امکان اتصال درگاه پرداخت به اینستاگرام را بدون نیاز به داشتن سایت فراهم آورده است. این سرویس اکنون در قالب لینک پرداخت به انواع کسب و کارها ارائه می‌شود.

لینک پرداخت و استفاده از آن در اینستاگرام

لینک پرداخت یا همان درگاه پرداخت بدون سایت، دقیقا همان سرویسی است که صفحات اینستاگرامی به آن نیاز دارند. در حقیقت لینک پرداخت نه تنها وجهه‌ی حرفه‌ای‌تری برای کسب و کارهای فعال در اینستاگرام ایجاد می‌کند، بلکه می‌تواند موجبات اعتمادسازی کاربران را نیز در مورد برندهای کوچک فراهم آورد. در ادامه به فهرستی از مزایای استفاده از لینک پرداخت در اینستاگرام اشاره خواهیم کرد.

• فراهم شدن امکان رجوع به پرداخت بر اساس نام مشتریان

• ایجاد مانع در مقابل حملات فیشینگ و کلاهبرداری‌های متدوال در حوزه‌ی پرداخت

• کمک به تشکیل بانک اطلاعات مشتریان

• امکان گزارش‌گیری دقیق از تراکنش‌ها و دستیابی به آنالیز فروش دقیق

• ایجاد سرعت بالا و سهولت انجام تراکنش‌های مالی

• انجام تراکنش بدون نیاز به نرم‌افزار خاص

• قابلیت تسهیم وجوه واریزی برای شرکاء و ذی‌نفع‌های کسب و کارها

• کمک به افزایش فروش محصولات و خدمات از طریق کوتاه کردن فرآیند خرید و پرداخت و در نهایت تجربه‌ی کاربری مطلوب برای مشتریان

• امکان ثبت لوگو و برند بر روی لینک پرداخت برای ایجاد یک بستر تبلیغاتی و کسب اعتبار نزد مشتریان

چگونه برای اینستاگرام درگاه پرداخت دریافت کنیم؟

همان‌طور که گفته شد، صفحات فروشگاهی در اینستاگرام برای آن‌که بتوانند به شبکه‌ی پرداخت کشور متصل شوند، باید از لینک پرداخت استفاده کنند. لینک پرداخت با توجه به قابلیت‌هایی که دارد نه تنها به جذب مخاطب بیش‌تر و اعتمادسازی خواهد شد، بل‌که در نهایت برند کسب و کارهای نوپا را به سطحی بالاتر خواهد رساند. در واقع اکنون به تجربه ثابت شده است که یکی از راهکارهای موفقیت در کسب و کارهای اینستاگرامی استفاده از روش درگاه پرداخت آنلاین است.برای دریافت این سرویس پرداخت باید مراحل زیر را به سادگی انجام داده و طی ۲۴ ساعت لینک پرداخت دریافت نمایند.

• درخواست خود را در سایت شرکت پرداخت‌یار ثبت کنند

• پس از ثبت درخواست مدارک مورد نیاز را ارائه دهند

• در مرحله‌ی بعدی، متقاضیان باید احراز هویت بشوند

پس از انجام مرحله‌ی احراز هویت، مختصات و ویژگی‌های کسب و کار شما توسط کارشناسان شرکت پرداخت‌یار بررسی خواهد شد.

در نهایت و در صورت تایید اصالت شرکت و کسب و کار شما، می‌توانید به تعداد دلخواه لینک پرداخت دریافت کنید.

چگونه لینک پرداخت را در اینستاگرام ثبت کنیم؟

به طور کلی لینک پرداخت، در صورتی برای مشتریان شما قابل استفاده خواهد بود که آن‌ها بتوانند بر روی این لینک کلیک کنند تا از این طریق وارد صفحه‌ی پرداخت شده و عملیات واریز وجه را انجام بدهند. با این وصف، شما به عنوان صاحبان کسب و کارهای اینستاگرامی، باید لینک‌ پرداخت مورد نظر خودتان را در محل‌هایی که امکان کلیک بر روی آن وجود داشته باشد قرار دهید. در این صورت چنانچه مشتری گزینه‌ی مورد نظرش را برای خرید انتخاب کرد، از طریق کلیک کردن و یا بهتر است بگوییم لمس کردن لینک پرداخت وارد صفحه‌ی پرداخت شده و خرید خود را تکمیل کند. بنابراین برای این منظور و با توجه به نکته‌ای که گفته شد، سه گزینه‌ برای ثبت لینک پرداخت در اینستاگرام خواهیم داشت.

رایان پی

یک امکان ساده برای ثبت لینک پرداخت و رساندن آن به دست خریداران، این است که لینک مورد نظر را در استوری‌های صفحه‌تان قرار دهید. در واقع هر گاه محصول یا خدمات جدیدی را معرفی نمودید، به همراه آن لینک پرداخت را نیز برای سهولت خرید آنلاین مشتریان در استوری قرار دهید. اما توجه کنید این گزینه تنها برای صفحاتی قابلیت اجرا خواهد داشت که بیش از ده هزار فالوئر داشته باشند.‌

ارسال لینک پرداخت در دایرکت

خوش‌بختانه شما می‌توانید بدون هیچ محدودیتی در ازای هر کدام از محصولات یا خدماتی که ارائه می‌دهید یک لینک پرداخت مخصوص بسازید. در این صورت یک راه ساده برای رساندن لینک پرداخت به دست مشتریان این است که لینک پرداخت ویژه‌ی هر محصول را از طریق دایرکت برای مشتریانی که قصد خرید آن محصول به خصوص را دارند ارسال نمایید.

ثبت لینک‌ پرداخت در قسمت بیو

از دیگر گزینه‌هایی که شما می‌توانید لینک پرداخت مورد نظر را در صفحه‌ی اینستاگرام‌تان ثبت کنید، قسمت بیو صفحه است. در واقع با ثبت لینک پرداخت در بیو، به سادگی می‌توانید از مشتریان‌تان بخواهید، هربار پس از انتخاب محصول از طریق لمس لینک داخل موجود در بیو، به صفحه‌ی پرداخت وارد شده و فرآیند خرید خود را تکمیل نمایند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  8  =  14