علیرضا قیطاسی مدیرعامل جدید بانک دی شد

در جلسه اعضاء هیئت مدیره بانک دی به اتفاق آرا، علیرضا قیطاسی دبیر شورای هماهنگی بانک ها به عنوان عضو هیئت مدیره و مدیر عامل جدید بانک دی انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده بانک دی با حضور دارندگان 56.33 درصد از سهام به منظور انتخاب اعضای هیئت‌مدیره جدید تشکیل شد.

در این جلسه جواد وکیلی، نماینده بنیاد شهید و امور ایثارگران و رییس مجمع با تشریح فرآیند انتخاب هیئت‌مدیره بانک دی گفت: پس از درج آگهی انتخاب اعضای هیئت‌مدیره در روزنامه رسمی بانک، داوطلبین جهت اخذ تائیدیه‌های لازم به بانک مرکزی معرفی شدند که پس از بررسی‌های به عمل آمده در خصوص تحصیلات و تجربیات مرتبط بانکی و اخذ استعلام از مراجع ذی‌صلاح، در مجموع شش نفر به مجمع عمومی بانک برای رأی‌گیری و انتخاب اعضاء معرفی شدند.

مجمع بانک دی

گفتنی است در پایان این مجمع و در جلسه هیئت مدیره به اتفاق آرا، علیرضا قیطاسی دبیر شورای هماهنگی بانک ها به عنوان عضو هیئت مدیره و مدیر عامل جدید بانک دی انتخاب شد.

قیطاسی دارای مدرک دکترای مدیریت مالی (DBA), از مدیران با سابقه شبکه بانکی کشور و دارای سوابق متعدد مدیریتی در بانک ملی ایران و شورای هماهنگی بانک ها می باشد.

پیش از این برات کریمی به عنوان مدیرعامل این بانک مشغول به فعالیت بود که به اتفاق آرا به سمت عوض هیئت مدیره این بانک ادامه فعالیت می دهد.

همچنین در این جلسه سیدمحمود احمدی به عنوان رییس هیئت‌مدیره و امیرعباس هاشمی‌نژاد، به عنوان نایب‌رییس هیئت‌مدیره انتخاب شدند.

اعضای جدید هیئت‌مدیره بانک دی به شرح ذیل انتخاب شدند:
1. علیرضا قیطاسی
2. فریدون رشیدی
3. سیدمحمود احمدی
4. امیرعباس هاشمی نژاد
5. برات کریمی

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  ×    =  12