همه‌چیز درباره‌ دریافت درگاه پرداخت اینترنتی

با توجه به روند رو به رشد کسب و کارهای اینترنتی در سال‌های اخیر، الزام استفاده از ابزارهای نوین در این حوزه آشکارتر شد. از آن جمله خرید غیرحضوری، لزوماً نیاز به یک روش پرداخت غیرحضوری نیز داشت. بنابراین استفاده از درگاه پرداخت اینترنتی در انواع و اشکال مختلفش، در تمام کسب و کارهای فضای تجارت الکترونیک رایج شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، اکنون وب‌سایت‌های سفارشی و فروشگاهی و حتی فروشگاه‌های فعال در شبکه‌های اجتماعی، همگی برای دریافت وجه از مشتریان‌شان از روش پرداخت اینترنتی به کمک درگاه پرداخت استفاده می‌کنند. اما دریافت درگاه پرداخت اینترنتی برای کسب و کارها و اشخاص به چه صورتی است؟ این روش پرداخت چه سازکار و جذابیت‌هایی برای صاحبان کسب و کارها و ایضاً مشتریان‌شان دارد؟ در ادامه به بررسی جزییات بیش‌تری در این‌باره خواهیم پرداخت.

درگاه پرداخت اینترنتی چیست و چه کاربردهایی دارد؟

درگاه پرداخت؛ سیستمی است که امکان تراکنش های مالی در بستر اینترنت را فراهم می کند. به این معنی که مشتریان شما می توانند بدون مراجعه حضوری به بانک یا نرم افزارهای بانکی، اقدام به پرداخت آنلاین مبلغ اعلام شده به حساب شما کنند.

درگاه پرداخت در واقع یک سرویس مالی آنلاین است که به کاربران این امکان را می‌دهد به کمک کارت اعتباری عضو شتاب خودشان، در کوتاه‌ترین زمان ممکن، تراکنشی امن و ساده را انجام بدهند. اکنون درگاه پرداخت اینترنتی، دارای کاربردهای متنوعی است. برای نمونه مرسوم‌ترین نوع کاربرد درگاه پرداخت در وب‌سایت‌های فروشگاهی می‌باشد. این نوع وب‌سایت‌ها گزینه‌ی پرداخت اینترنتی را در آخرین مرحله‌ی خرید برای مشتریان‌شان فعال کرده و کاربر را به صفحه‌ی پرداخت هدایت می‌کنند. سپس در آن‌جا کاربران با وارد کردن اطلاعات کارت اعتباری خودشان، شامل شماره‌ی کارت، کد اعتبارسنجی یا همان cvv2، تاریخ انقضاء کارت و در نهایت رمز پویا، فرآیند خرید خود را تکمیل می‌کنند.

علاوه‌بر این‌ها سامانه‌های ارائه‌ی خدمات نیز از درگاه پرداخت استفاده می‌کنند و کاربران برای انجام کارهایی مانند پرداخت انواع قبوض و غیره از این روش بهره می‌برند.

همچنین فروشگاه‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی فعالیت می‌کنند، از درگاه پرداخت بدون سایت یا همان لینک پرداخت بهره می‌برند. در نهایت افراد حقیقی نیز می‌توانند برای انجام مراودات مالی خود، از درگاه پرداخت استفاده کنند؛ برای نمونه فریلنسرها از این روش برای دریافت حق‌الزحمه‌های خود از کارفرماهای گوناگون بهره می‌برند.

سقف پرداخت ۵۰ میلیون تومانی برترین ویژگی

شما در ادامه‌ی این مقاله، با ویژگی‌های مختلف و کاربردی انواع درگاه پرداخت آشنا خواهید شد. اما در این میان یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های درگاه پرداخت اینترنتی، که اغلب کسب و کارها را ترغیب به استفاده از این روش نوین می‌نماید، سقف ۵۰ میلیون تومانی پرداخت در هر تراکنش است. بسیاری از کسب و کارها همواره با معضل سقف کوتاه پرداخت روزانه‌ی تراکنش‌ها مواجه بوده‌اند و اکنون درگاه پرداخت با امکان پرداخت ۵۰ میلیون تومان در هر تراکنش تا حد زیادی این معضل را از پیش پای بسیاری از کسب و کارها و مشتریان‌شان برداشته است.

انواع درگاه پرداخت

به طور کلی درگاه پرداخت اینترنتی دارای دو نوع مستقیم و واسط می‌باشد. هر یک از انواع درگاه پرداخت مستقیم و واسط ویژگی‌های منحصربفردی دارد که در ادامه به صورت جداگانه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

درگاه پرداخت

درگاه پرداخت مستقیم

درگاه پرداخت مستقیم، سرویس مالی آنلاینی است که توسط شرکت‌های PSP به متقاضیان ارائه می‌شود. این شرکت‌ها مستقیماً زیرمجموعه‌ی بانک‌های کشور به‌شمار می‌روند، بنابراین می‌توانند بدون واسطه، درگاه آنلاین در اختیار مشتریان قرار بدهند. روند دریافت درگاه پرداخت مستقیم اصولاً دارای شرایط و مراحلی است که در اغلب موارد برندهای بزرگو کسب و کارهای شناخته شده، رغبت استفاده از آن‌ را دارند. در ادامه به مدارک و شرایط مورد نیاز در روند دریافت درگاه پرداخت مستقیم خواهیم پرداخت.

دریافت درگاه پرداخت مستقیم

اصولا برای دریافت درگاه پرداخت اینترنتی مستقیم، متقاضی باید ابتدا حساب فعالی در یکی از بانک‌های سراسر کشور داشته باشد و آن‌گاه به یکی از شرکت‌های PSP مراجعه کرده و برای دریافت خدمات پرداخت با این شرکت‌ها قراردادی منعقد کند. دریافت درگاه پرداخت مستقیم دارای شرایط، مدارک و مراحل گوناگونی است که در ادامه به‌صورت فهرستی از آن‌ها یاد خواهیم کرد.

شرایط و مدارک دریافت درگاه پرداخت مستقیم

• برخورداری از وب‌سایت رسمی و فعال به منظور فروش خدمات یا کالا
• گرفتن نشان نماد اعتماد الکترونیک
• برخورداری از حساب بانکی نزد یکی از شعب بانک‌های عضو شبکه‌ی شتاب
• برخورداری از مدارک هویتی مورد نظر برای متقاضیان حقیقی و حقوقی
• برخورداری از مجوزهای شغلی معتبر حقوقی و حقیقی (پروانه‌ی کسب) مرتبط با فعالیت مورد نظر در اینترنت
• رعایت قوانین عمومی کشور و قانون تجارت الکترونیک جمهوری اسلامی ایران
• نداشتن منع فعالیت ازنظر نظام بانکی کشور
• تطابق و ارتباط میان زمینه‌ی فعالیت وب‌سایت و شرح فعالیت‌های ذکر شده در مجوزهای شغلی
• تکمیل فرم آنلاین ثبت‌نام خدمات پرداخت اینترنتی
• کپی برابر اصل کارت ملی و شناسنامه‌ی مدیران و مسئولین صاحب‌امتیاز شرکت
• کپی برابر اصل روزنامه رسمی (دارای شناسه ملی) و آگهی آخرین تغییرات و یا پروانه‌ی کسب یا جواز کار
• آگهی تأسیس شرکت
• شماره‌ی اقتصادی اخذ شده از سازمان امور مالیاتی

اینماد یا نماد اعتماد الکترونیکی چیست؟

یکی از مجوزهای الزامی برای دریافت درگاه پرداخت مستقیم، اینماد است.

اینماد در واقع نوعی مجوز آنلاین است که مخصوص کسب و کارهای اینترنتی طراحی شده است و ارائه‌ی آن در روند دریافت درگاه مستقیم کاملا الزامی خواهد بود.

در ادامه به مراحل دریافت اینماد اشاره خواهیم کرد:

ایجاد یک حساب کاربری؛ با مراجعه به پنل کاربری سایت نماد الکترونیکی انجام می‌شود.
بارگذاری مدارک، که با مراجعه به پروفایل شخصی‌تان در حساب کاربری و تکمیل اطلاعات انجام می‌شود.

احراز هویت؛ برای این منظور یک کد برای شماره‌ی همراه شما فرستاده می‌شود و شما آن کد را به شماره‌ی سامانه‌ی معرفی شده ارسال می‌نمایید.

اضافه کردن کسب و کار؛ در واقع باید کسب و کار خودتان را با ارائه‌ی اطلاعات کافی برای سایت اینماد تعریف کنید.

دریافت تاییدیه‌ی فنی؛ این مرحله به این منظور طراحی شده که معلوم شود متقاضی به آدرس سایت معرفی شده برای کسب و کارش دسترسی دارد یا خیر. برای ورود به این بخش باید گزینه‌ی مدیریت کسب و کار را انتخاب کنید.

تعیین نوع خدمت؛ در این مرحله خدمات و یا گروه کالاهای کسب و کارتان را معرفی می‌نمایید.

تکمیل فرم نظرسنجی؛ در این مرحله سایت توسعه‌ی تجارت الکترونیک از شما درخواست می‌کند در یک نظرسنجی اجباری شرکت کنید.

احراز اطلاعات؛ در این مرحله‌ی آدرس محل فعالیت شرکت، ایمیل و شماره‌ی تماس شما و یا شرکت‌تان بررسی می‌شود.

بررسی اطلاعات؛ در نهایت کارشناس پرونده‌ی شما را بررسی می‌کند و در مرحله‌ی نهایی از شما تعهدنامه می‌‌گیرند.

الزام کد مالیاتی برای دریافت درگاه مستقیم

به طور کلی از بهمن‌ماه سال ۹۹ بانک مرکزی بر مبنای بخش‌نامه‌ای تمامی شرکت‌های فعال در خدمات پرداخت مستقیم را ملزم نمود تا پس از گرفتن کد رهگیری مالیاتی از متقاضیان، نسبت به ارائه‌ی درگاه پرداخت اینترنتی به آن‌ها اقدام نمایند. در واقع همه‌ی متقاضیانی که از درگاه پرداخت اینترنتی استفاده می‌کنند، شامل کسب‌وکارهای خانگی، فروشگاه‌های اینترنتی، خیریه‌ها و سایر فعالان این حوزه، باید در سایت سازمان امور مالیاتی کشور ثبت‌نام کرده و کد رهگیری بگیرند. اما توجه کنید که داشتن کد مالیاتی به‌معنی لزوم پرداخت مالیات نیست. در حقیقت پرداخت مالیات مختص یک سقف درآمد مشخص خواهد بود.

از این رو اگر درآمد چندانی ندارید، ملزم به پرداخت مالیات برای فروش از طریق درگاه پرداخت اینترنتی نخواهید بود. بنابراین اگر فروشگاه اینترنتی کوچکی دارید که درآمد اندکی دارد، خیلی نگران پرداخت مالیات نباشید. حتی اگر فروشگاه بزرگی دارید و حجم مبادلات زیادی از طریق درگاه پرداخت اینترنتی انجام می‌دهید، این امکان برای شما وجود دارد که در ازای خدمات یا محصولات‌تان، مالیات بر ارزش افزوده در نظر بگیرید. بر این اساس در زنجیره‌ی مالیاتی، پرداخت ارزش افزوده بر عهده‌ی مصرف‌کننده‌ی نهایی خواهد بود.

معرفی چند شرکت PSP

همان‌طور که گفته شد، شرکت‌های PSP شرکت‌های ارائه دهنده‌ی درگاه پرداخت مستقیم هستند. این شرکت‌ها زیرمجموعه‌‌ی بانک‌های کشور به حساب می‌آیند و مستقیماً با بانک مورد نظر برای ارائه‌ی خدمات در ارتباط هستند. اکنون ۱۲ شرکت PSP معتبر در کشور وجود دارد که می‌توانید اسامی آن‌ها را در سایت شاپرک مشاهده کنید. در ادامه برخی از شرکت‌های PSP معتبر را اجمالاً معرفی خواهیم کرد.

درگاه پرداخت بانک ملی

شرکت پرداخت الکترونیک سداد که به عنوان بازوی پرداخت‌های الکترونیکی بانک ملی ایران شناخته می‌شود و فعالیت‌های خود را در سه محور اصلی با ایجاد راهکارهای خلاق در حوزه‌ی پرداخت و همچنین به کمک استفاده از دانش و فناوری به‌روز مدیریت می‌کند. در خط مشی این شرکت اقداماتی چون؛ کمک به مدیریت کسب و کارهای کوچک و متوسط، تولید نرم‌افزارهای پرداخت و پشتیبانی از ابزارهای پرداخت در اولویت قرار دارد.

درگاه پرداخت پاسارگاد

شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد، از جمله شرکت‌های گروه مالی پاسارگاد است که با اهداف فعالیت در حوزه‌ی خدمات پرداخت الکترونیک از سال ۱۳۸۴آغاز به کار کرده است. این شرکت اکنون در گروه هلدینگ فناپ فعالیت می‌کند و موفق شده است با رعایت استانداردهای بین المللی خدمات پرداخت الکترونیک، بستر‌سازی برای ارائه‌ی خدمات پرداخت الکترونیک را با استفاده از ابزارهای نوین این صنعت، مهیا نماید.

آسان‌پرداخت پرشین

شرکت آسان پرداخت پرشین نیز به منظور فعالیت در حوزه‌ی پرداخت الکترونیکی، در اردیبهشت سال ۱۳۸۸ تأسیس شده است. این شرکت در جهت گسترش و تسهیل خدمات پرداخت الکترونیک فعالیت می‌کند و اجزای مختلف سیستم خود را بر پایه‌ی «مقررات ناظر بر ارائه‌دهندگان خدمات پرداخت» بنا نهاده است. شرکت آسان‌پرداخت پرشین اکنون در میان کاربران تحت عنوان تجاری آپ شناخته می‌شود و بیش سهم پرداخت اینترنتی را ازآن خود کرده است.

درگاه پرداخت واسط

در کنار درگاه پرداخت مستقیم، نوع دیگری از درگاه پرداخت اینترنتی، با عنوان درگاه پرداخت واسط وجود دارد. در واقع از آن‌جا ‌که مراحل دریافت درگاه مستقیم، تا حد زیادی طولانی و پیچیده است و اخذ مجوزهای لازم آن، برای بسیاری از کسب و ‌کارهای کوچک و استارت‌آپ‌ها ممکن نیست، شرکت‌های پرداخت‌یار به وجود آمدند تا به عنوان واسطه‌ای میان متقاضیان دریافت درگاه پرداخت و شرکت‌های PSP با شرایطی به مراتب آسان‌تر، به صاحبان این نوع کسب و کارها خدمات پرداخت الکترونیکی ارائه کنند و از این طریق شبکه‌ی پرداخت اینترنتی کشور را گسترده‌تر نمایند. با این وصف درگاه پرداخت واسط علاوه‌بر این‌که شرایط دریافت ساده‌تری دارد، دارای ویژگی‌های منحصربفردی نیز می‌باشد که در ادامه به برخی از مهم‌ترین آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

ویژگی‌های درگاه پرداخت واسط

همان‌طور که گفته شد درگاه واسط توسط شرکت‌های پرداخت‌یار به متقاضیان ارائه می‌شود. این نوع درگاه پرداخت، در واقع در کنار ویژگی‌های عمومی روش پرداخت آنلاین، یعنی امنیت، سهولت استفاده و تسریع انجام تراکنش‌ها، دارای چندین ویژگی جانبی و کاربردی است که به مرور آن‌ها می‌پرداریم:

گزارشگیری از تراکنش‌ها: این قابلیت به شما کمک می‌کند همواره بر میزان فروش و تراکنش‌های انجام شده نظارت دقیق داشته باشید.

تسهیم مبالغ: این ویژگی نیز سبب می‌شود شما بتوانید به سادگی و بر اساس یک قرارداد هوشمند، سهم هر یک از شرکاء و ذی‌نفع‌های مجموعه را به‌صورت جداگانه و خودکار پرداخت کنید.

کیف پول الکترونیکی: این امکان نیز در تسریع روند دریافت وجه از مشتریان برای شما و در مقابل، ساده شدن انجام تراکنش برای مشتریان‌تان، تاثیرگذار خواهد بود.

امکان ثبت لوگو: این قابلیت درگاه واسط که شما می‌توانید لوگو یا نام برند مورد نظرتان را بر روی درگاه پرداخت ثبت کنید، علا‌وه‌بر جنبه‌ی تبلیغاتی، به جلب اعتماد و اعتبارسازی برند شما نیز کمک خواهد کرد.

نحوه‌ی دریافت درگاه پرداخت واسط

همان‌طور که اشاره‌ای گذرا به این موضوع داشتیم، از جمله عواملی که درگاه پرداخت واسط در میان کسب و کارهای مختلف به ویژه کسب و کارهای نوپا محبوبیت بیش‌تری دارد، روند کوتاه و ساده‌‌ی دریافت درگاه پرداخت اینترنتی واسط در قیاس با درگاه مستقیم است. در حقیقت درگاه واسط را در طول ۲۴ ساعت دریافت خواهید کرد. همچنین در بسیاری موارد در روند دریافت درگاه واسط نیازی به ارائه‌ی نماد اعتماد الکترونیکی یا همان اینماد و حتی کد مالیاتی وجود نخواهد داشت. بنابراین کسب و کارهای نوپایی که هنوز این مجوزهای مذکور را ندارند نیز به سادگی می‌توانند طی ۲۴ ساعت درگاه واسط دریافت کنند. در ادامه مراحل ساده‌ی دریافت درگاه واسط رایان پی را شرح خواهیم داد:

• مراجعه به سایت یکی از شرکت‌های پرداخت‌یار
• تکمیل فرم ثبت‌نام و درخواست درگاه پرداخت
• ارائه‌ی مدارک شناسایی خواسته شده
• عبور از مرحله‌ی احراز هویت

پس از این‌که کارشناسان شرکت مورد نظر، تاییدیه‌ی مرحله‌ی احراز هویت را صادر کردند، درگاه پرداخت به متقاضی واگذار خواهد شد. توجه کنید که برای نصب درگاه پرداخت واسط بر روی وب‌سایت تجاری و فروشگاهی، نیاز به دانش خاصی وجود ندارد و فرآیند نصب از طریق الگوهای از پیش آماده به سادگی انجام پذیر خواهد بود.

معرفی چند شرکت پرداخت‌یار

اکنون در این بخش برخی از معتبرترین شرکت‌های پرداخت‌یار را که در حوزه‌ی خدمات پرداخت الکترونیکی فعالیت دارند، معرفی خواهیم نمود.

رایان پی

شرکت رایان پی نیز از دیگر پرداخت‌یارها معتبر است. این شرکت با ارائه‌ی خدمات پرداخت اینترنتی و سیستم وفاداری مشتری، بستری مناسب را جهت تعامل هرچه بهتر و راحت‌تر کسب و کارها با مشتریان‌شان فراهم آورده است. همچنین به کمک تجربه و توانایی سال‌ها مدیدیت تراکنش‌های شرکت‌های بزرگی مثل ایرانسل، همراه اول، بانک ملت، به پرداخت، بانک پارسیان، آپ، رایتل، جیرینگ و ده‌ها شرکت پر تراکنش، اکنونبه عنوان یکی از مطمئن‌ترین درگاه‌های پرداخت واسط در بازار تجارت الکترونیک ایران شناخته می‌شود.

زرین‌پال

یکی از استارت‌آپ‌های معتبر حوزه‌ی پرداخت، زرین‌پال نام دارد و در فروردین ۱۳۸۹ آغاز به کار نموده است. این فین‌تک ایرانی با استقبال خوب مشتریان و فروشندگان قرار گرفته و به کمک ایده‌های خلاقانه با سرعت زیادی به رشد و توسعه رسیده است. اکنون زرین‌پال به یک شرکت پیشرو و معتبر در زمینه‌ی ارائه‌ی راه‌کارها و خدمات پرداخت آنلاین تبدیل شده است.

آیدی پی

آیدی پی نیز یکی از فین‌تک‌های ارائه دهنده‌ی درگاه پرداخت شخصی و کارت خوان مجازی است. در واقع خدمات آنلاین آیدی پی، بهترین و ساده‌ترین راه برای دریافت وجه است که شرکت‌ها، نمایندگی‌های بیمه، صندوق‌های وام خانگی، مدیران ساختمان‌ها، کترینگ‌ها، فروشندگان کالا و خدمات می‌توانند از آن بهره ببرند.

دریافت درگاه پرداخت بدون داشتن سایت

در میان شرح شرایط دریافت درگاه پرداخت در هر دو نوع مستقیم و واسط، توضیح دادیم که داشتن وب‌سایت شرط لازم است. اما این پایان ماجرا نیست؛ کسب و کارهایی که دارای وب‌سایت نیستند نیز مانند کسب و کارهای فعال در شبکه‌های اجتماعی و فریلنسرها و امثالهم، همچنان می‌توانند از امکان درگاه پرداخت بدون سایت استفاده کنند. در واقع منظور از درگاه پرداخت بدون سایت، همان لینک پرداخت است. لینک پرداخت نوعی سرویس الکترونیکی است که صاحبان کسب و کارها به کمک آن می‌توانند بدون داشتن وب‌سایت، به شبکه‌ی پرداخت متصل شوند.

کاربردهای لینک پرداخت

اگر دارای کسب و کار اینترنتی هستید اما هنوز وب‌سایتی راه‌اندازی نکرده‌‌اید، از طریق لینک پرداخت می‌توانید کسب و کارتان را به روش پرداخت آنلاین مجهز کنید؟ همان‌طور که گفته شد، عموماً از لینک پرداخت به عنوان درگاه بدون سایت نام می‌برند. لینک پرداخت قابلیت‌های زیادی دارد و به ویژه روش ارسال ساده‌ی آن برای مشتری‌ها است که می‌تواند در تسهیل فرآیند پرداخت آنلاین خیلی اثرگذار باشد. شما می‌تونید لینک پرداخت را از طریق پیامک یا ایمیل به سادگی در اختیار مشتری‌های خودتان قرار بدهید. همچنین لینک پرداخت، برای فعالان در شبکه‌های اجتماعی بسیار کارکردهای مثبتی دارد. آن‌ها می‌توانند این لینک را در بیو صفحه‌شان ثبت کنند، یا حتی از راه‌های مختلف به دست مشتری‌ها برسانند. لینک پرداخت در کنار امنیت و سهولتی که برای انجام تراکنش ایجاد می‌کند، تمام قابلیت‌های جانبی درگاه پرداخت مانند امکان گزارشگیری از تراکنش‌ها، قابلیت تسهیم و امکان ساخت آیتم‌های مالی و تبلیغاتی را نیز دارد.

میزان کارمزد و روش تسویه انواع درگاه پرداخت

از جمله مسائل مهم در مورد درگاه پرداخت، که اهمیت ویژه‌ای برای صاحبان کسب و کارها دارد مسئله میزان کارمزد و شیوه‌ی تسویه حساب مبالغ تراکنش‌ها است. در مورد درگاه پرداخت مستقیم و واسط مسئله‌ی کارمزد و شیوه‌ی تسویه‌حساب متفاوت است. در ادامه هر یک را توضیح خواهیم داد.

میزان کارمزد درگاه‌های مستقیم و واسط

از آن‌جا که درگاه پرداخت مستقیم، بی واسطه از طریق بانک مورد نظر به متقاضی ارائه می‌شود، کارمزدی ندارد و تراکنش‌ها رایگان هستند. اما در مقابل، شرکت‌های پرداخت‌یار در ازای هر تراکنش انجام شده به توسط درگاه پرداخت واسط، مبلغ اندک و معینی را به عنوان کارمزد کسر خواهند کرد. این کارمزد البته در مقابل قابلیت‌های کاربردی فراوانی که در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد، بسیار ناچیز است. برای نمونه شرکت رایان پی در ازای هر تراکنش، یک درصد کارمزد تا سقف شش هزار تومان کسر خواهد نمود. توضیح این‌که این امکان نیز وجود دارد که صاحبان کسب و کارها مرجع پرداخت کارمزد را خودشان به صلاحدید انتخاب کنند. یعنی می‌توانند انتخاب کنند که کارمزد مد نظر از طرف مشتری کسر شود یا از طرف فروشنده.

شیوه‌ی تسویه در انواع درگاه پرداخت

فرآیند تسویه‌ در درگاه پرداخت مستقیم به صورت آنی و در لحظه صورت می‌گیرد، اما درگاه پرداخت واسط، به قاعده روش متفاوتی برای تسویه خواهد داشت. بر اساس سازکار درگاه پرداخت واسط، در انتهای هر روز کاری جمع کل مبالغ تراکنش‌های موفق انجام شده محاسبه شده و پس از کسر کارمزد معین تا ساعت ۱۱ صبح روز کاری بعد به حساب معرفی شده در فرآیند ثبت‌نام درگاه واریز می‌گردد. توجه داشته باشید که این فرآیند کاملا خودکار انجام می‌شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

54  −  45  =