از سخت‌گیری بر بدحساب‌های حرفه‌ای تا واگذاری سریع واحدهای تملیکی

ابراهیم رئیسی پنج دستور ویژه به مدیران نظام بانکی صادر کرد

رئیس‌جمهور امروز در نشستی با تیم اقتصادی دولت و مدیران عامل بانک‌های خصوصی و دولتی چه دستورهایی به مدیران نظام بانکی صادر کرد؟

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، ابراهیم رئیسی، در نشست امروز (دوشنبه ۲۷ دی) با تیم اقتصادی دولت و مدیران عامل بانک‌های خصوصی و دولتی پنج دستور ویژه به مدیران نظام بانکی صادر کرد.

بازنگری در نظامات و مقررات بانکی به نفع مردم و اجرای عدالت از جمله دستورات رئیس‌جمهور به مدیران ارشد بانکی بود که از آنها خواست حداکثر تا پایان سال کارگروهی به‌منظور بازنگری در نظامات و مقررات بانکی توسط بانک مرکزی تشکیل شود و اعلام نتیجه کند.

سخت‌گیری بر بدحساب‌های حرفه‌ای، تسهیل پرداخت وام به مردم و اعتبارسنجی در ارائه تسهیلات خُرد به آنها به‌جای وثیقه و ضامن، واگذاری بنگاه‌های تولیدی تملیک شده توسط بانک‌ها و راه‌اندازی یا واگذاری سریع واحدهای تملک شده تولیدی از دیگر فرامین رئیس‌جمهور در این نشست بود.

رئیس‌جمهور همچنین به مدیران بانک‌ها تأکید کرد به بدهکاران بدحساب میدان ندهند و اسامی آنها را منتشر و دست‌شان را از منافع عمومی قطع کنند.

علی بهادری‌جهرمی سخنگوی دولت طی توئیتی از این نشست رئیس‌جمهور با مدیران عامل بانک‌ها نوشت:

تغییر به نفع مردم محور جلسه امروز رئیس جمهور و تیم اقتصادی دولت با مدیران عامل کلیه بانک‌های دولتی و خصوصی است؛ منتظر خبرهای خوب باشید.

 

منبع: ایرنا

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  ⁄    =  1