معامله گران خوش بین نیستند | پیش بینی قیمت دلار امروز ۲۲ دی

بازار ارز روز گذشته شاهد صعود قیمت دلار بود اما معامله گران قیمت دلار ، بازار ارز امروز چهارشنبه 22 دی 1400 را چگونه پیش بینی کرده اند؟

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، بازا ارز روز گذشته شاهد تغییر کانال قیمت دلار بود. این اسکناس آمریکایی روز گذشته با 590 تومان افزایش توانست خود را به کانال 28 هزار تومان برساند و با 28 هزار و 140 تومان معامله شود.

احتیاط برجامی در بازار دلار

برخی از معامله گران درباره آینده مذاکرات برجام دچار شک و  تردید  شده اند و دیگر مانند قبل خوشبین نیستند که مذاکرات به سرعت به نتیجه خاصی برسد. پس از اینکه چند روز جو خوشبینی شدیدی در بازار وجود داشت در حال حاضر با احتیاط وارد بازار ارز تهران می شوند.

 معامله گرانی که مانند قبل نسبت به توافق هسته ای خوشبین نیستند، تمایلی ندارند که با قدرت در موقعیت خرید قرار بگیرند. آن ها تصور می کنند که هم چنان فرصت توافق وجود دارد و ممکن است اتفاقات غیرمنتظره فضای بازار را تحت تاثیر قرار دهد.

در چنین فضای نااطمینانی است که گروهی از معامله گران ترجیح می دهند در بازار مداخله خاصی نکنند و گروه دیگری ترجیح می دهند که بر اساس نقاط خاص قیمتی،‌ خرید و فروش های خود را تنظیم کنند. به عنوان مثال امروز از دست رفتن مرز ۲۸هزار تومانی می تواند فروشندگان بیشتری را وارد بازار کند.

اما معامله گران قیمت دلار ، بازار ارز امروز چهارشنبه 22  دی 1400 را چگونه پیش بینی کرده اند؟ 

پیش بینی قیمت دلار از مسیر قیمت درهم

قیمت درهم در معاملات پشت خطی  دیشب بر روی 7 هزار و 690 تومان قرار گرفت که نسبت به قیمت معاملات نقدی روز سه شنبه ثابت  بود. قیمت طلایی درهم نیز  شب گذشته بر روی 7هزار و 7750 تومان قرار گرفت. بنابراین پیش  سیگنال نزول یا صعود از این کانال مخابره نشد.

پیش بینی قیمت دلار از مسیر بازار فردایی

قیمت دلار فردایی در معاملات پشت خطی دیشب با 28 هزار و 200 تومان معامله شد   که  نسبت به قیمت دلار در معاملات پشت خطی دوشنبه شب 50 تومان افزایش را نشان می دهد. در معاملات پشت خطی دوشنبه  شب قیمت دلار فردایی بر روی 28 هزار و 150 تومان قراد داشت. بنابراین  معامله گران قیمت دلار در بازار ارز امروز چهار شنبه 22 دی 1400 را صعودی پیش بینی کرده اند

پیش بینی قیمت دلار از کانال هرات

در معاملات پشت خطی دلار هرات شب گذشته قیمت دلار  27 هزار و 870 تومان بود که نسبت به قیمت دوشنبه شب  70 تومان  بالا رفته بود.

دوشنبه شنبه شب در معاملات پشت خطی قیمت دلار  بر روی27  هزار و 800 تومان قرار داشت. بدین ترتیب در بازار هرات معامله گران به استقبال  افزایش   قیمت دلار  رفتند. در واقع معامله گران دلار پیش بینی کردند که قیمت دلار در بازار ارز امروز چهارشنبه  22  دی 1400 بالا می رود

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

49  −    =  47