بازنگری در نظام کارمزد و مبارزه با پولشویی و تخلفات شبکه پرداخت

بررسی دو موضوع مهم شبکه پرداخت در نمایشگاه تراکنش از سوی شرکت شاپرک

نشست تخصصی “بازنگری در نظام کارمزد شبکه پرداخت” و “مبارزه با پولشویی و تخلفات شبکه پرداخت” با مدیریت شاپرک در حاشیه نمایشگاه تراکنش برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از روابط عمومی شاپرک، این نشست تخصصی در حاشیه هفتمین نمایشگاه تراکنش در روز چهارشنبه 22 دی‌ ماه با حضور مدیران ارشد فعال در حوزه پرداخت برگزار خواهد شد.

این نشست در دو بخش بازنگری در نظام کارمزد شبکه پرداخت و مبارزه با پولشویی و تخلفات شبکه پرداخت با حضور سرهنگ داوود معظمی گودرزی، رییس پلیس فتا تهران، مهندس سیدکاظم دهقان مدیرعامل شرکت شاپرک، دکتر فرهاد فائز، مدیرعامل شرکت داده ورزی سداد، مهندس حسین اسلامی رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران و دکتر محمدرضا عباسی، معاون توسعه و نظارت شرکت شاپرک برگزار می‌شود.

نشست مذکور از ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۵ روز چهار‌شنبه، ۲2 دی، در محل سالن همایش‌های مرکز آفرینش‌های کانون برگزار شود. ضمن آنکه از طریق صفحه رسمی مرکز فابا در اینستاگرام هم به‌صورت زنده پخش خواهد شد.

هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران با سخنرانی بیش از ۱۰۰ نفر از مدیران و متخصصان و در قالب نشست‌ها و میزگردها، کارگاه‌های معرفی محصول، نشست‌های استارتاپی، دوره تخصصی بانکداری نوین و مواردی دیگر ۲۱ و ۲۲ دی ماه در هتل لاله و مرکز آفرینش‌های کانون برگزار می‌شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

14  ⁄    =  14