پیش بینی بازارها یکشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۰

خودرو از دلار جدا شد /رکود سنگین در بازار مسکن

اگرچه قیمت دلار در روزهای گذشته مسیر نزولی را مستمرا تجربه کرده اما قیمت خودرو برخلاف ماه ها و هفته های قبل تابعی از قیمت دلار نبوده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، بازارها همچنان در فضای روبه جلوی مذاکرات برجامی وین در شرایط آرام و با ثباتی به سر می برند.

بازار ارز | قیمت دلار تحت تاثیر مذاکرات برجامی وین

قیمت دلار در بازار ارز همچنان تحت تاثیر اخبار مذاکرات برجامی وین در شرایط نزولی به سر می برد. دلار بر مبنای تازه ترین آمارها به زیر مرز 28.5 هزار تومان هم آمد. حتی در معاملات پشت خطی دیشب هم دلار به زیر کانال 28 هزار تومان آمد. قیمت سکه و طلا هم متاثر از تغییرات روبه پایین دلار شرایط نزولی را تجربه کرد. بازار ارز فعلا متاثر از اخبار برجامی با حضور فروشندگان فعال است اما خریداران هم در انتظار و کمین نشسته اند.

بازار سهام | شاخص بورس تغییر جهت می دهد؟

در بازار سهام، شاخص بورس بدون هیچ گونه تغییری روز شنبه دوباره درجا زد. درجازدن بازار سهام این روزها عادی شده و در هفته گذشته این اتفاق بارها افتاده است. اما به نظر می رسد این الگوی رفتاری به دلیل انتظار برخی معامله گران و عدم کشش بازار برای ریزش بیشتر اتفاق می افتد. البته با تداوم تردید حقیقی ها مسیر روبه جلو هم فعلا با وضعیت پرچالشی روبه روست و به همین دلیل بازار در یک محدوده نوسان مشخص درجا می زند. اگرچه برای معاملات یکشنبه احتمالا شاخص بورس دوباره در مسیر صعودی تغییر جهت دهد.

بازار خودرو | دو روند متفاوت از قیمت خودرو

در بازار خودرو قیمت محصولات سایپا افزایش یافته و محصولات ایران خودرو بدون تغییر قیمت دنبال می شوند. بازار خوردو هم با وجود روند آرام تغییرات قیمتی بدون فعال بدون خریداران و فروشندگان دنبال می شود. با تداوم مسیر روبه جلوی مذاکرات برجامی وین، بخش عمده ای از معامله گران در موقعیت انتظار قرار گرفته اند. این در حالی است که بازار خودرو فعلا حرکت خود را با دلار انطباق نمی دهد و با وجود ریزش قیمت دلار، قیمت خودرو روندی ریزشی را تجربه نکرده است.

بازار مسکن | سیگنال دهی نرخ اوراق به بازار مسکن

گزارش های میدانی از بازار مسکن نشان می دهد که تغییرات در بازار مسکن هم چندان روی نداده و بازار در یک وضعیت رکودی به سر می برد. همچنین بررسی تغییرات بازار مسکن نشان می دهد که نرخ اوراق تسهیلات مسکن نیز ثبات داشته و این در واقع سیگنالی است که از سمت بازار اوراق تسهیلات مسکن به بازار مسکن ارسال شده است.

بازار ارز دیجیتال | ریزش مستمر رمز ارزها

در بازار رمز ارزها، با خاموش شدن اینترنت قزاقستان (دومین ماینر بزرگ جهان بعد از آمریکا)بخاطر اعتراضات بنزینی در هفته گذشته، ریزش قیمت بسیاری از رمز ارزها همچون بیت کوین و اتریوم ادامه دارد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  6  =  42