وام ۵۰۰ میلیون تومانی تعمیرات مسکن را از کدام بانک‌ بگیریم؟ + جزئیات (۱۹ دی‌ماه ۱۴۰۰)

وام جعاله در اغلب بانک‌های ایران پرداخت می‌شود و البته در هر بانک ارقام متفاوتی دارد. کدام بانک‌ها وام تعمیرات خانه می‌دهند؟

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، بانک‌ها وام‌های مختلفی برای تعمیرات و خرید خانه می‌دهند. برای دریافت وام تعمیرات خانه باید حساب قرض‌الحسنه داشت و در نهایت پس از طی شدن مراحلی می‌توان وام با سود ۱۸ درصد گرفت.

وام تعمیرات مسکن بین ۴۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان است که در بازه زمانی دو تا پنج سال بازپرداخت می‌شود. مالکان نیز می‌توانند با ارائه سند ملک وام بگیرند.

برخی از بانک‌ها وام خرید خانه هم می‌دهند. برای نمونه افراد مجرد می‌توانند ۲۸۰ میلیون تومان و زوجین ۴۸۰ میلیون تومان تسهیلات در قالب وام و جعاله دریافت کنند.

وام جعاله با امانت طلا

بانک ملی وام جعاله با سه روش می‌دهد؛ نخست پرداخت وام از محل سپرده‌گذاری، دوم از طریق امانت طلا و روش سوم با وثیقه‌گذاری مسکن.

میزان وامی که از طریق سپرده‌گذاری پرداخت می‌شود تنها ۱۰ میلیون تومان با بازپرداخت سه ساله است. الویت دریافت این وام با کسانی است که بیشتر از یک سال حساب سپرده در بانک ملی داشته باشند.

در روش دوم در قبال هر ۱۰۰ گرم طلا، بانک به مشتری ۲۰ میلیون تومان وام تعمیرات مسکن پرداخت می‌کند. برای بازپرداخت این وام، متقاضی باید در یک قسط و مدت زمان یک سال وام دریافتی را بازگرداند.

کمترین وام تعمیرات مسکن

متقاضی این وام باید در بانک پاسارگاد حساب فعال داشته باشد، مبلغ این وام تنها پنج میلیون تومان است. بازپرداخت آن نیز سه ساله و با سود ۱۸ درصد است.

البته برای دریافت این وام باید سند ملکی و ضامن با گواهی کسر از حقوق نیز ارائه داد.

بیشترین مبلغ وام تعمیرات مسکن

بانک سامان ۵۰۰ میلیون تومان وام جعاله و ۳۰ درصد از ارزش ملک افراد را به عنوان وام جعاله پرداخت می‌کند. بازپرداخت این وام پنج ساله و بر اساس آخرین سود اعلامی بانک مرکزی است.

برای دریافت این وام سند ملک به صورت وثیقه قرار می‌گیرد و توانایی فرد برای بازپرداخت اقساط نیز سنجیده می‌شود.

با نرخ سود ۱۸ درصد می‌توان از بانک دی وام تا سقف ۴۰۰ میلیون تومان و بازپرداخت ۴۸ ماهه دریافت کرد. برای دریافت این وام باید در بانک دی سپرده‌گذاری کرد و این سپرده تا زمان تسویه کامل در بانک مسدود باقی می‌ماند. با دریافت ۴۰۰ میلیون تومان وام باید در انتهای هر ماه ۱۱ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان قسط به بانک پرداخت کرد.

شرایط دریافت وام در سایر بانک‌ها

بانک گردشگری، وام با سقف ۳۰۰ میلیون تومان با سود ۱۸ درصد و بازپرداخت ۳۶ ماهه به متقاضیان وام می‌دهد. متقاضی باید در این بانک حساب داشته باشد. این وام، وام تعمیرات مسکن است که به صورت نقدی پرداخت می‌شود.

بانک سپه معادل ۸۰ درصد هزینه تعمیرات و حداکثر ۱۰ میلیون تومان وام با بازپرداخت پنج ساله پرداخت می‌کند. سود آن نیز براساس آخرین اعلام بانک مرکزی است. متقاضی وام جعاله نباید در بانک سپه بدهی داشته باشد و مالک مسکن باشد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  3  =  2