امکان خرید NFT از طریق تلویزیون‌های سامسونگ

شرکت سامسونگ از محصول جدید خود در قالب یک پلتفرم برای جست‌وجو، خرید و نمایش‌ NFTها رونمایی کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، سال ۲۰۲۱ برای توکن‌های غیرقابل معاوضه یا همان‌ NFT‌ها پر از اتفاقات خوب بود و استقبال فراتر از انتظار علاقه‌مندان به این حوزه بود.

همین محبوبیت نیز باعث شده شرکت‌های بزرگ فناوری برای حضور در این عرصه نوظهور قدم‌هایی را بردارند.

شرکت سامسونگ نیز به عنوان یکی از فعالان این عرصه، از محصول جدید خود در قالب یک پلتفرم برای جست‌وجو، خرید و نمایش‌ NFTها رونمایی کرد.

این پلتفرم تحت عنوان NFT Aggregation Platform شناخته می‌شود و برای تلویزیون‌های هوشمند این شرکت طراحی شده است.

به گفته سامسونگ، این پلتفرم در تلویزیون‌های میکروLed، نئو QLED و مدل‌های The Fame تعبیه خواهد شد و به کاربران این امکان را می‌دهد تا از طریق تلویزیون‌های خود و به‌طور مستقیم، توکن‌هاق غیرقابل معاوضه را جست‌وجو کرده یا خریداری کنند.

این پلتفرم به گونه‌ای طراحی شده که NFTها را از بازارهای مختلف گردآوری می‌کند و کاربران می‌توانند پیش‌نمایشی از این آثار هنری و دیگر جزئیات مرتبط با آنها را مشاهده کنند.

این جزئیات شامل مواردی همچون خالق اثر و متادیتاهای مرتبط با بلاک‌چین می‌شوند.

به گفته سامسونگ، کسانی هم که قبلا توکن‌های غیرقابل معاوضه را خریده‌اند می‌توانند از این پلتفرم برای نمایش مجموعه خود استفاده کنند.

سامسونگ اعلام کرد که فناوری کالیبراسیون هوشمند این شرکت می‌تواند به صورت خودکار تنظیمات تلویزیون را برای مطابقت با مشخصات سازنده اصلی اثر تنظیم کند تا تصویری تا حد امکان واقعی روی تلویزیون نمایش داده شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

18  ⁄    =  2