پیش بینی قیمت سکه امروز ۱۴ دی ۱۴۰۰

ریسک بزرگ در بازار سکه /سکه بازان به خرید دلار روی آوردند؟

 تحلیگران معتقدند خرید در بازار سکه پرریسک است بنابراین معامله گران تمایل بیشتری دارند که به جای سکه در بازار دلار سرمایه گذاری کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، قیمت سکه روز گذشته در مقابل افت قیمت دلار مقاومت کرد و کانال 13 میلیون تومان را حفظ کرد. 

قیمت سکه دیروز  توانست 10 هزار تومان و بر ارزش خود بیفزاید و  روی 13 میلیون و 75 هزار تومان قرار بگیرد. این افزایش قیمت در حالی اتفاق افتاد که قیمت دلار وارد فاز نزولی شده بود و از طرفی هم قیمت اونس طلا  تمایل چندانی به صعود نداشت.

افت هم زمان قیمت اونس طلا و  قیمت دلار موجب شد که ارزش ذاتی فلز گران بهای داخلی تا محدوده 12 میلیون و 390 هزار تومان افت کند. به این ترتیب، فاصله قیمت بازاری و ارزش ذاتی سکه به بالای ۶۰۰ هزار تومان رسید و حباب فلز گران بهای داخلی وارد محدوده ۵ درصدی شد.

ریسک بزرگ در بازار سکه 

تحلیگران بازار سکه معتقدند خرید در بازار سکه پرریسک است و بازیگران بزرگ تمایل زیادی برای سرمایه گذاری در این بازار را ندارند و تمایل بیشتری دارند که به جای سکه در بازار دلار سرمایه گذاری کنند.

برخی از سکه بازان نیز در حال قمار بزرگی هستند که اگر به نتیجه نرسد، با ضرر سنگینی مواجه خواهند شد.

اما در معاملات پشت خطی  شب گذشته معامله گران قیمت سکه را برای امروز سه شنبه  14 دی  دی 1400 را چگونه  پیش بینی کرده اند؟ 

نزول قیمت سکه در معاملات پشت خطی

قیمت سکه  در معاملات پشت خطی شب گذشته به لبه ی پرتگاه 13  میلیون تومان رسید اما با مقاومت توانست این مرز رل حفظ کند. قیمت سکه دیشب در معاملات پشت خطی بر روی 13 میلیون و 15 هزار تومان قرار گرفت.

این قیمت نسبت به معاملات پشت خطی  یکشنبه شب 55 هزار تومان پایین رفته بود. قیمت سکه در معاملات پشت خطی  شنبه شب بر روی 13 میلیون و 70  هزار تومان قرار داشت

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  49  =  56