ماهیار معاون جدید فناوری اطلاعات بانک ملی شد/ پایان راه مسعود خاتونی در بانک ملی

مسعود خاتونی پس از گذشت پنج سال از فعالیتش در سمت معاون فناوری اطلاعات و عضو هیئت مدیره بانک ملی، از سمت خود استعفا داد و علیرضا ماهیار به عنوان معاون جدید فناوری اطلاعات این بانک معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، مسعود خاتونی پس از گذشت پنج سال از فعالیتش در سمت معاون فناوری اطلاعات و عضو هیئت مدیره بانک ملی، از سمت خود استعفا داد.

محمدرضا حسین‌زاده، مدیرعامل وقت بانک ملی ایران در سال ۱۳۹۵، خاتونی را در سمت معاون فناوری اطلاعات بانک ملی نشاند و یکسال بعد خاتونی با حکم علی طیب‌نیا، وزیر امور اقتصادی و دارایی وقت، به‌عنوان عضو هیئت‌مدیره بانک ملی ایران معرفی شد.

پس از گذشت پنج سال از آن روزها، خاتونی روز چهارشنبه هشتم دی استعفای خود را به بانک ملی اعلام کرد.

همچنین در مراسمی که با حضور دکتر محمدرضا فرزین مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره و دیگر مسئولان ارشد بانک ملی ایران برگزار شد، علی رضا ماهیار به عنوان معاون جدید فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک معرفی شد.

در این مراسم دکتر محمدرضا فرزین اظهارداشت: در عصر بانکداری الکترونیک بخش فناوری اطلاعات یکی از اثرگذارترین و مهم ترین حوزه های صنعت جدید بانکداری است که نقل و انتقال عملیات مالی از بستر فناوری اطلاعات و در محیط های الکترونیک صورت می گیرد که بی شک این عملیات کاری مهم و لازمه آن داشتن دانش و تخصص است.

وی در ادامه با اشاره به این که این حوزه جزو سرمایه های لاینفک بانک است و عملکرد این حوزه به طور مستقیم می تواند بر عملکرد بانک اثرگذار باشد، اظهار داشت: امیدواریم بخش فناوری اطلاعات بانک در دوره مدیریت جدید با وجود مدیریت متعهد و توانمند و همکاران پرتلاش با نگاه به جلو و خلق محصولات فناورانه مطابق با نیاز مشتریان به تقویت هر چه بیشتر بانک بیانجامد و بیش از پیش ارتقا یابد تا هر کاربری با هر دانشی از خدمات بانک بهره مند شود.

دکتر فرزین در ادامه به سابقه فعالیت دکتر ماهیار اشاره کرد و افزود: وی از مدیران توانمندی است که در حوزه فعالیت خود بسیار متخصص است و حضور ایشان با همراهی و همدلی هرچه بیشتر همکاران موجب نتایج ارزشمند در بانک خواهد شد.

عباس شفیعی رئیس هیات مدیره بانک ملی ایران در این مراسم افزود: امیدواریم معاون جدید فناوری اطلاعات بانک با کمک اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد بانک در موقعیت جدید بتواند با ارائه نقشه راه تحول دیجیتال بانک ملی ایران، منشأ خدمات مثبت باشد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

98  ⁄  14  =