خبر جدید درباره ساعت کاری بانک‌ها

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی، ۱۱ دی‌ماه در نشستی با معاون نوسازی اداری سازمان اداری و استخدامی کشور خواست ساعت کاری بانک‌ها به صورت یکپارچه از سوی این سازمان اعلام شود.

به گزارش  پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی سازمان اداری و استخدامی کشور، قیطاسی، دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی با اشاره به تغییر ساعت کاری بانک‌ها به موجب مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، گفت: پیش از این مصوبه، ساعت حضور کارکنان بانک‌ها ۷ صبح و ساعت آغاز خدمت‌دهی آنان، ۷:۳۰ صبح بود؛ اما پس از مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر آغاز ساعت کاری کارکنان دستگاه‌های اجرایی از ساعت ۷:۳۰ ساعت خدمت‌دهی به مشتریان بانک‌ها به ۸ صبح تغییر یافته که این موضوع باعث یک ناهماهنگی در ارائه خدمات بانکی شده است.

رفیع‌زاده، معاون نوسازی اداری سازمان اداری استخدامی کشور علت این ناهماهنگی را تفسیر اشتباه بانک‌ها از مصوبه مذکور دانست و تأکید کرد: مطابق با بخشنامه، کارکنان بانک‌ها مانند سایر کارکنان دستگاه‌های اجرایی می‌بایست از آغاز ساعت کاری، به ارائۀ خدمت بپردازند و اگر احتیاج به فراهم‌کردن مقدمات کار خود دارند، می‌توانند زودتر در محل کار خود حاضر شوند. اگر نیاز است، اصلاحیه‌ای برای ساعت حضور کارکنان بانک‌ها ابلاغ شود.

به این ترتیب تاخیر بانک‌ها در ارائه خدماتی بانک به مشتریان قانونی نیست و باید مانند همه کارکنان دولت از ساعت ۷:۳۰ صبح به ارائه خدمت بپردازند. گفته می شود که ساعت حضور کارکنان بانک‌ها بعد از مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا در زمان اعمال محدودیت ها از ۷ صبح و ساعت آغاز خدمت‌دهی آنان، ۷:۳۰ صبح بود که هم اکنون این روند تغییر کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

44  −    =  41