ویپاد؛ تجربه‌ای جذاب در ورود به بانکی تمام دیجیتال

نرم‌افزار ویپاد بانک پاسارگاد، تجربه‌ای جذاب در ورود به بانکی تمام دیجیتال و بهره‌مندی از خدمات متنوع آن را، بدون محدودیت زمانی و مکانی و با تأمین تمامی نیازهای مخاطبین فراهم می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، در دنیای امروزی الکترونیکی شدن خدمات و محصولات بانک‌ها، فصل تازه‌ای از ارتباطات مالی را رقم‌زده و این تحول، باعث افزایش سرعت و دقت، کاهش هزینه‌ها و صرفه‌جویی در زمان شده است.

توسعه بانکداری الکترونیک، علاوه بر اینکه ارتباط مشتری با بانک را وارد فضایی جدید ساخته، چشم‌انداز تازه‌ای را در ارتباطات درون نظام بانکی و نظارت بر بانک‌ها نیز ایجاد کرده است.

از سویی دیگر در دو سال گذشته با همه‌گیری ویروس کووید۱۹ و ضرورت کاهش مراجعه‌ حضوری مشتریان به بانک‌ها، دور جدیدی از فعالیت‌های بانکداری الکترونیک در ایران آغاز شده است.

در این شرایط، برخی از بانک‌های قدرتمند مانند بانک پاسارگاد که عنوان مبتکر خدمات بانکداری مجازی در ایران را در کارنامه خود دارد تهدید ویروس کووید۱۹ را به فرصتی تبدیل کرد تا از دل مشکلات موجود، راه‌حل‌های حرفه‌ای‌تری برای مشتریان خود فراهم‌کند.

این بانک که همواره به‌عنوان بانکی خلاق و نوآور، پیش‌گام در تحولات فن‌آورانه سیستم بانکی است، با نگرشی نو و متفاوت، بانک تمام دیجیتالی با نام «ویپاد» را به‌عنوان یکی از دروازه‌های ورود به «سرزمین هوشمند پاد» در اختیار استفاده‌کنندگان قرارداده‌است.

ویپاد به‌عنوان یک دستیار هوشمند مالی و شبکه اجتماعی مالی، تمام خدمات و نیاز‌‌های متنوع در بانکداری دیجیتال را به‌صورت مجازی در اختیار هم‌وطنان عزیزمان قرار داده و هم‌چنین تعاملات مالی میان افراد را از‌طریق شماره تلفن همراه، تسهیل می‌کند.

بخشی از امکانات متمایز و ویژگی‌های خیره‌کننده “ویپاد” این شبکه اجتماعی مالی را می‌توانیم به شرح زیر برشماریم:

*افتتاح حساب دیجیتال بانک پاسارگاد: افتتاح حساب دیجیتال بانک پاسارگاد یکی از خدمات مهم ویپاد است تا مشتری با عضویت در آن و احراز هویت، در سریع‌ترین و آسان‌ترین شکل ممکن، کیف پول دیجیتال خود را به حساب دیجیتال بانک پاسارگاد تبدیل کند و از شماره حساب دیجیتال و شماره شبای دیجیتال برای انجام کلیه تعاملات مالی استفاده کند.

*کارت بانکی دیجیتال بانک پاسارگاد: مشتریان می‌توانند پس از افتتاح حساب دیجیتال ‌پاسارگاد و با ثبت درخواست صدور کارت بانکی دیجیتال پاسارگاد، صاحب کارت دیجیتال بانک پاسارگاد شوند. با این کارت، هر مشتری می‌تواند در کلیه درگاه‏‌های اینترنتی، امور مالی خود را بدون دغدغه انجام دهد.

*انتقال وجه به کارت یا شبای خود و دیگران: یکی از خدمات ویپاد برای کاربران ایجاد شرایط انتقال‌وجه به کارت و شبای حساب‏های دیگری از خود، اعضای فهرست مخاطبین عضو ویپاد (بر اساس شماره تلفن) و هر فرد دیگری (با ثبت شماره کارت و یا شماره شبای مقصد) است. بدین‌ترتیب برای انتقال وجه، دسترسی گسترده‌ای در اختیار کاربران این نرم‌افزار قرار داده شده است.

*درخواست کارت اعتباری ارزان ‏قیمت بانک پاسارگاد: مشتریان شبکه اجتماعی ویپاد می‌توانند پس از تکمیل اطلاعات و در صورت احراز شرایط لازم با ثبت درخواست کارت اعتباری ارزان قیمت نسبت به دریافت این نوع تسهیلات اقدام کنند.

*دریافت کارت هدیه دیجیتال بانک پاسارگاد: کاربران ویپاد می‌توانند بدون مراجعه به شعبه و فقط با چند کلیک ساده از طریق این نرم‌افزار کارت هدیه دیجیتال خریداری و بدین‌ترتیب در زمان و هزینه خود صرفه‌جویی کنند.

علاوه‌بر خدمات یادشده، موارد دیگری نظیر احراز هویت کاملاً دیجیتال، پشتیبانی آنلاین، رمزگذاری اطلاعات بانکی و شخصی در بالاترین سطح امنیت و امکان اعمال رمز و اثرانگشت نیز در طراحی این اپلیکیشن لحاظ شده‏‌اند و در کنار امکانات ذکرشده، تجربه لذت‌‏بخشی از نقل و انتقالات مالی و پرداخت هزینه‏‌های روزمره را در اختیار کاربران گرامی قرار داده است.

ویپاد به پشتوانه بانک بزرگ پاسارگاد، این امکان را برای مشتریان گرامی فراهم کرده تا با آرامش و آسودگی خیال و با امینت بالا، در کم‌ترین زمان ممکن و بدون محدودیت دسترسی به شعبه‏‌های بانک، طیف وسیعی از خدمات مالی و بانکی را انجام دهند.

بدون تردید، ویپاد به‌عنوان یک شبکه اجتماعی مالی، اتفاق بسیار مبارکی در بانکداری نوین الکترونیکی است که می‌تواند ثمرات چشم‌گیری در نرم‌افزارهای ارائه خدمات بانکی و مالی در ایران داشته باشد و چشم‌اندازهای نوینی را در این راستا ایجاد کند.

برای دریافت برنامه موبایلی ویپاد و کسب ‌‌اطلاعات بیشتر در‌خصوص این برنامه، می‌توانید به تارنمای ویپاد به‌نشانی wepod.ir و یا تارنمای بانک‌پاسارگاد به نشانی bpi.ir/wepod مراجعه فرمائید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

5  +  3  =