رونمایی از ۳ محصول حاکمیتی و کربنکینگ جدید شرکت خدمات انفورماتیک در نمایشگاه تراکنش

مشاور مدیرعامل شرکت خدمات انفورماتیک در گفت و گویی اینستاگرامی با مرکز فابا به تشریح برنامه های این شرکت در جریان نمایشگاه تراکنش ایران پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، فرامرز خالقی، مشاور مدیرعامل شرکت خدمات انفورماتیک و رییس هیات مدیره شرکت داده ورزی فرادیس در نشست زنده اینستاگرامی مرکز فابا که از سلسله نشست های اینستاگرامی هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران است، به تشریح برنامه های این شرکت برای حضور در این رویداد بزرگ که روزهای 21 و 22 دی ماه در هتل لاله و مرکز آفرینش های کانون برگزار می شود، پرداخت.

مشاور مدیرعامل شرکت خدمات انفورماتیک با اشاره به حضور نمایشگاهی این شرکت به همراه دو شرکت داده‌ورزی فرادیس البرز، فرادیس‌گستر کیش و مرکز نوآوری آیفینک در قالب حمایت ویژه از هفتمین جشنواره نوآوری و استارتاپی در غرفه‌های 1 و 2 نمایشگاه هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران، از رونمایی سه محصول حاکمیتی چکاد (چک امن دیجیتال)، پل(پرداخت لحظه ای)، رمزپول بانک مرکزی و همچنین معرفی خدمت رایانش ابری در جریان این نمایشگاه خبرداد.

وی افزود: این خدمت شرکت خدمات انفورماتیک با همکاری شرکت دانش بنیان سطح یک با عنوان «ابر دراک» ارایه می شود.

خالقی با اشاره به عضویت مدیران این شرکت در کمیته علمی و راهبردی، از برگزاری نشست تخصصی با عنوان “هوش مصنوعی در صنعت بانکی” در روزهای برگزاری نمایشگاه تراکنش خبر داد و گفت: همچنین CORE جدید شرکت خدمات انفورماتیک در نشست روز چهارشنبه یک دی ماه در مرکز فابا رونمایی می شود.

گفتنی است، هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران با سخنرانی بیش از ۱۰۰ نفر از مدیران و متخصصان و در قالب نشست ها و میزگردها، کارگاه های معرفی محصول، نشست های استارتاپی، دوره تخصصی بانکداری نوین و… ۲۱ و ۲۲ دی ماه در هتل لاله و مرکز آفرینش های کانون برگزار می‌شود.

به همین منظورعلاقه مندان می توانند؛ برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت فابانیوز و سایت نمایشگاه تراکنش ایران به ادرس زیر  مراجعه کنند.

fabanews.com

itefaba.com

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

64  −    =  59