امکان انتقال وجه از کارت یک بانک به کارت بانک دیگر فراهم شد

مدیر اداره نظام‌های پرداخت بانک مرکزی خبر داد:

ایبنا – امکان انتقال وجه از کارت یک بانک به کارت بانک دیگر در برخی بانک‌های خصوصی و دولتی کشور فراهم شد.

به گزارش پایگاه خبری تامین مالی و لیزینگ ایران،

مهران شریفی ـ مدیر اداره نظام‌های پرداخت‌ بانک مرکزی ـ در گفت‌وگو با خبرنگار بانک و بیمه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) اظهار کرد: با برقراری این سامانه جدید دارندگان کارت‌های عابر بانک می‌توانند از طریق خودپرداز بانک‌ها حداکثر تا مبلغ 10 میلیون ریال در شبانه روز و از طریق کارت‌خوان‌های شعب بانک‌ها حداکثر تا مبلغ 50 میلیون ریال در شبانه روز به کارت بانک‌های دیگر منتقل کنند.

وی ادامه داد: متقاضیان استفاده از این سامانه می‌توانند به خودپرداز یا شعبه بانک صادرکننده کارت‌ و یا خودپرداز یا شعبه بانک دریافت‌کننده وجه مراجعه کنند.

به گفته او استفاده از این سامانه با مراجعه به خودپرداز یا شعبه بانک سوم (بانکی غیر از صادرکننده بانک یا دریافت کننده وجه) میسر نیست.

مدیر اداره نظام‌های پرداخت بانک مرکزی تصریح کرد: این سامانه تا بدین لحظه در بانک‌های سرمایه و مسکن خودپردازهایشان عملیاتی شده ولی شعبه شان راه‌اندازی نشده و در بانک‌های تجارت، سپه و رفاه کارگران نه خودپرداز و نه شعبه‌شان عملیاتی نشده است و دارندگان کارت این بانک‌ها قادر به استفاده از این سامانه نیستند.

شریفی با بیان اینکه استفاده از این سیستم با کسر کارمزد امکان پذیر است، توضیح داد: این مساله به گونه‌ای است که تا سقف 10 میلیون ریال مبلغ پنج هزار ریال کارمزد، از 10 میلیون تا 20 میلیون ریال مبلغ هفت هزار ریال کارمزد و از 20 تا 30 میلیون ریال مبلغ 9 هزار ریال کارمزد و از 30 تا 40 میلیون ریال مبلغ 11 هزار ریال کارمزد و از 40 تا 50 میلیون ریال مبلغ 13 هزار ریال کارمزد از حساب حواله دهنده کسر می‌شود.

انتهای پیام

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  2