نرخ سفر در تابستان امسال کاهش نمی یابد

ایبنا – قائم مقام ستاد تسهیلات سفرهای کشور پیش بینی کرد که ‌با وجود اینکه امسال سهیمه بنزین سفربرای شهروندان در نظر گرفته نشده،‌ سفرهای تابستانی کاهش پیدا نخواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک محمد ابراهیم لاریجانی گفت:‌ به دلیل مصادف شدن ماه رمضان با تابستان، سهمیه 300 لیتری اختصاص یافته برای تابستان کافی به نظر می رسد.

وی ادامه داد:‌ مردم معمولا در ماه رمضان به سفر نمی روند و میزان سفرها به شدت کاهش می یابد، بنابراین در واقع تابستان امسال دو ماهه است و مردم برای سفرهای خود با کمبود بنزین مواجه نخواهند بود.

قائم مقام ستاد تسهیلات سفرهای کشور خاطر نشان کرد: علاوه بر قرار گرفتن ماه رمضان در تابستان‌ هم اکنون مدتی است که از سهمیه بندی بنزین می گذرد و مردم مدیریت بر سوخت خود را یاد گرفتند بنابر این حتما با درایت خود به گونه ای برنامه ریزی می کنند تا بنزین لازم برای سفر را نیز تامین کنند.

لاریجانی با یادآوری این نکته که در نوروزامسال نیزهیچ سهمیه بنزینی برای سفردر نظر گرفته نشده بود، گفت:‌ در نوروز امسال نیز مردم با ذخیره سازی مناسب سهمیه بنزین خود توانستند سفرکنند و بر خلاف این تصور که احتمالا مردم با کمبود بنزین مواجه شده و سفر نخواهند رفت، با رشد 40 درصدی سفر در نوروز امسال مواجه بودیم.

منبع:ایلنا

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  ×    =  36