پذیره نویسی اوراق مشارکت رهنی توسط بانک سامان

ایبنا – پذیره نویسی اوراق مشارکت رهنی که برای نخستین بار در بانک سامان محقق شده است، به زودی آغاز می شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک سامان، اوراق مشارکت رهنی در کلیه شعب بانک سامان در تهران و شهرستان ها در حدود دو هفته لغایت یک ماه آینده به ارزش اسمی درج شده بر روی برگه ها عرضه می شود.


بر این اساس، سود این اوراق ، هر سه ماه یک بار با تحویل کوپن های متصل به این برگه ها توسط دارنده اوراق مشارکت رهنی پرداخت می شود.
گفتنی است، دوره سر رسید اوراق مشارکت رهنی سامان که مجوز پذیره نویسی آن توسط سازمان بورس و اوراق بهادار صادر شده، 4ساله و به صورت بی نام می باشد.
قابل توجه آنکه، پرداخت کوپن ها و امکان بازخرید پیش از سر رسید و یا در موعد سر رسید توسط شعبه ای امکان پذیر می باشد که اوراق در آن شعبه خریداری شده باشد.
این گزارش می افزاید: اقدامات پذیره نویسی اوراق مشارکت رهنی با همکاری مدیریت امور سرمایه گذاری بانک سامان و شرکت تأمین سرمایه امین در حجمی در حدود120میلیارد ریال انجام خواهد شد.
قابل توجه آنکه، به گفته کارشناسان، توسعه این فرایند در بازار سرمایه کشور موجب افزایش اعطای تسهیلات از سوی بانک ها به امر ساخت و ساز مسکن شده و افزایش عرضه را به دنبال خواهد داشت.گفتنی است، بانک سامان همواره پیشرو در طراحی محصولات نوین بوده و طراحی اوراق دیگری را نیز دردستور کار دارد.
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  ×  3  =